sábado, 2 de mayo de 2020

TRABALLANDO NA CASA: 1º NIVEL (AULAS 11 - 12 BLOQUE IV)


Ola nenos e nenas!. 
Como estades?, seguro que moi ben e con ganas de traballar un pouquiño. Esta semana propoñémosvos estas actividades.
Hola niños y niñas!. ¿Cómo estáis?, seguro que muy bien y con ganas de trabajar un poquito. esta semana os proponemos estas actividades.
Actividades da Aulas 11 
Esta semana vamos traballar o conto de "Rufus o morcego que amaba as cores". 
Traballamos os sentidos e a atención: 
Vemos o vídeo de "Rufus o morcego que amaba as cores"
  • Escoitamos os sons da noite: facemos referencia o silencio, quedamos moi caladiños e apagamos as luces. 
  • Escoitamos a TV e poñemos xente falando porque Rufus tamén vía a Tv e gustábanlle os debuxos coma a vos. 
  • Escoitamos os sons da mañá co canto dos paxariños, dicimos vos días. Poñémosnos preto da luz do día ,abrimos una fiestra para notar o ventiño. 
  • Cheiramos as flores ou algún perfume de olor agradable. 
  • Pintamos con pintura de dedos coas cortes que empresa Rufus. 
Todas estas actividades pódense facer en unha semana, cada día contamos o contó e traballamos una parte. 


Actividades da Aula 12 (galego e castelán) 

Continuación da proposta de traballo do conto RUFUS. O MORCEGO QUE AMABA AS CORES: 
Mediante esta proposta continuamos có traballo do conto de RUFUS, un conto traballado na aula e no centro có gallo da celebración do Samaín, mediante proposta do equipo de biblioteca do centro. 
  • Lectura ou visionado e escoita do conto RUFUS de KALANDRAKA EDITORES. 
Enfatizamos a parte emocional do conto (contento, triste, medo, dor…).






  • Visionado e escoita da montaxe con luz negra realizado polo equipo de biblioteca e representado no centro. 
  • Contamos o conto traballando a parte multisensorial do mesmo (ver actividades propostas pola Aula 11): Rufus voaba (por exemplo, cun abanico ou cun papel podemos imitar o son e o aire que forma o movemento das súas as), representamos o día e a noite mediante a luz ou a escuridade (por exemplo, subindo e baixando as persianas ou achegando un foco de luz á cara do neno/a), momento do ataque a Rufus (podemos xerar moito ruído ou mover ao neno/a dun lado cara outro), momento no que o Dr. Tarturo cura a Rufus (podemos acariñar ao neno/a, pasarlle un algodón ou un trapiño pola cara e partes do corpo, botarlle auga…). 
  • Preguntas sobre o conto onde hai que responder si/non (coa mirado ou movemento útil do corpo). 
  • Traballamos as emocións con preguntas e respostas de si/non. Por exemlo: “¿Cómo se sentirá Rufus cando é agredido?”, ou “¿A Rufus gustábanlle as cores?”. 
  • Traballamos os sons representativos dos animais: poñer o son do morcego, das abelaíñas, do día, da noite… e facer preguntas de si e non. 
Continuación de la propuesta de trabajo del cuento RUFUS. EL MURCIÉLAGO QUE AMABA LOS COLORES: 
Continuamos trabajando el cuento de RUFUS, un cuento trabajado en el aula y en el centro con motivo de la celebración del Samaín, mediante propuesta del equipo de biblioteca del centro. 
  • Lectura o visionado y escucha del cuento RUFUS de KALANDRAKA EDITORES.  Enfantizamos la parte emocional del cuento (contento ,triste, miedo, dolor…). 
  • Visionado y escucha del montaje con luz negra realizado por el equipo de biblioteca y representado en el centro. 
  • Contamos el cuento trabajando la parte multisensorial del mismo (Ver actividades propuestas por el Aula 11): Rufus volaba (por ejemplo, con un abanico o con un papel podemos imitar el sonido y el aire que levantan sus alas), representamos el día y la noche mediante la luz o la oscuridad (por ejemplo, subiendo y bajando las persianas o acercando un foco de luz a la cara del niño), momento del ataque a Rufus (podemos generar mucho ruido o mover al niño/a de un lado hacia otro), momento en el que el Dr. Tarturo cura a Rufus (podemos acariciar al niño/a, pasarle un algodón o un trapito por la cara y partes del cuerpo, echarle agua…)… 
  • Preguntas sobre el cuento en dónde tendrán que responder si/no (con la mirada o movimiento del cuerpo útil). 
  • Trabajamos las emociones con preguntas y respuestas de si/no. Por ejemplo: “¿Cómo se sentirá Rufus cuando es agredido?”, o “¿A Rufus le gustaban los colores?”. 
  • Trabajamos los sonidos representativos de los animales: poner el sonido del murciélago, de las mariposas nocturnas, del día, de la noche… y hacer preguntas de si y no. 
DÍA DA NAI (AULAS 11 e 12) 
Outras propostas (traballo para o día da nai) 
Dende as Aulas 11 e 12 deixámosvos esta proposta sinxela para agasallar a tódalas mamás o vindeiro 3 de Maio. Animádevos a realizala!. 
Desde las Aulas 11 y 12 os dejamos esta propuesta fácil para regalar a todas las mamás el próximo 3 de Mayo. Animaros a realizarla!. 
  • CORAZONES DE PASTA DE SAL: 

So precisamos facer a pasta de sal (Vídeo) e unha vez seca pinturas como poden ser pinturas de dedos ou témperas. 
Solo necesitamos hacer la pasta de sal (Vídeo y una vez seca pinturas como pueden ser pinturas de dedos o témperas).


Podedes descargar as actividades aquí (Podéis descargar las actividades aquí)

No hay comentarios: