A montaxe e gravación da canción do LIPDUB realizouse na Aula Nova do CAFI, onde os nosos 3 compañeiros/as (Marta, Rita e Carlos) recibiron a axuda e o asesoramento de dous grandes profesionais e mellores persoas: Fernando e José Manuel.
MOITAS GRAZAS!
El montaje y grabación de la canción del LIPDUB se realizó en el Aula Nova del CAFI, donde nuestros 3 compañeros/as (Marta, Rita y Carlos) recibieron la ayuda y el asesoramiento de dos grandes profesionales y mejores personas: Fernando y José Manuel.
No cole tivemos unha sesión de terapia canina con CANDAMÍN. A experiencia foi moi satisfactoria e a interacción do alumando cos animais foi espectacular.
En el cole tuvimos una sesión de terapia canina con Candamín. La experiencia fu muy satisfactoria y la interacción del alumnado con los animales fue espectacular.
O curso pasado o equipo de audición e linguaxe e o mestre de Música crearon un grupo chamado "PICTOMUSICREAMOS", onde comezaron unha nova andaina co obxectivo de reforzar e traballar a través da música e de apoios visuais (pictogramas) os conceptos básicos do currículum dunha forma máis divertida e participativa do noso alumnado. Este curso seguen co traballo e nun futuro publicarano e traballarase nas aulas do centro.
Como mostra deste proxecto tan orixinal deixámosvos unha canción coa que podedes comezar a disfrutar.
El curso pasado el equipo de audición y lenguaje y el profesor de Música crearon un grupo llamado "PICTOMUSICREAMOS", donde comenzaron un novo camino con el objetivo de reforzar y trabajar a través de la música y de apoyos visuales (pictogramas) los conceptos básicos del currículum de una forma más divertida y participativa de nuestro alumnado. Este curso siguen con el trabajo y en un futuro lo publicaran y se trabajará en las aulas del centro.
Como muestra de este proyecto tan original os dejamos una canción con la que podéis comenzar a disfrutar.