Mostrando entradas con la etiqueta EXPERIENCIAS EDUCATIVAS. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta EXPERIENCIAS EDUCATIVAS. Mostrar todas las entradas

martes, 18 de junio de 2019

AGRADECEMENTOS Á AULA NOVA DO CAFI

A montaxe e gravación da canción do LIPDUB realizouse na Aula Nova do CAFI, onde os nosos 3 compañeiros/as (Marta, Rita e Carlos) recibiron a axuda e o asesoramento de dous grandes profesionais e mellores persoas: Fernando e José Manuel.

MOITAS GRAZAS!

El montaje y grabación de la canción del LIPDUB se realizó en el Aula Nova del CAFI, donde nuestros 3 compañeros/as (Marta, Rita y Carlos) recibieron la ayuda y el asesoramiento de dos grandes profesionales y mejores personas: Fernando y José Manuel.


domingo, 10 de junio de 2018

COÑECEMOS A UN CANCIÑO NOVO

Nesta nova sesión de terapia canina coñecemos a un canciño novo e tivo un gran éxito.
En esta nueva sesión de terapia canina conocemos a un perrito nuevo y tuvo un gran éxito.


XA ESTÁN AQUÍ OS NOSOS AMIGUIÑOS (CANBARCIA)

Que contentos estaban os/as nenos/as das aulas 1,3 e 9... tiñan terapia canina cos nosos amiguiños!
Que contentos estaba los/las niños/as de las aulas 1, 3 y 9... tenían terapia canina con nuestros amiguitos!





sábado, 9 de junio de 2018

CANBARCIA (TERAPIA CANINA)

Unha nova sesión de terapia canina con CANDAMIN. Nesta ocasión foron as aulas 4,5 e 7. Pasárono xenial e estamos desexando repetir!
Una nueva sesión de terapia canina con CANDAMIN. En esta ocasión fueron las aulas 4,5 y 7. Lo pasaron genial y estamos deseando repetir!




miércoles, 9 de mayo de 2018

TERAPIA CANINA NO CEE A BARCIA

No cole tivemos unha sesión de terapia canina con CANDAMÍN. A experiencia foi moi satisfactoria e a interacción do alumando cos animais foi espectacular. 
En el cole tuvimos una sesión de terapia canina con Candamín. La experiencia fu muy satisfactoria y la interacción del alumnado con los animales fue espectacular.

jueves, 19 de marzo de 2015

PRIMEIRA CANCIÓN DE PICTOMUSICREAMOS.

O curso pasado o equipo de audición e linguaxe e o mestre de Música crearon un grupo chamado "PICTOMUSICREAMOS", onde comezaron unha nova andaina co obxectivo de reforzar e traballar a través da música e de apoios visuais (pictogramas) os conceptos básicos do currículum dunha forma máis divertida e participativa do noso alumnado. Este curso seguen co traballo e nun futuro publicarano e traballarase nas aulas do centro.
Como mostra deste proxecto tan orixinal deixámosvos unha canción coa que podedes comezar a disfrutar. 

El curso pasado el equipo de audición y lenguaje y el profesor de Música crearon un grupo llamado "PICTOMUSICREAMOS", donde comenzaron un novo camino con el objetivo de reforzar y trabajar a través de la música y de apoyos visuales (pictogramas) los conceptos básicos del currículum de una forma más divertida y participativa de nuestro alumnado. Este curso siguen con el trabajo y en un futuro lo publicaran y se trabajará en las aulas del centro.
Como muestra de este proyecto tan original os dejamos una canción con la que podéis comenzar a disfrutar.