Mostrando entradas con la etiqueta PLAN DE BENESTAR EMOCIONAL. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta PLAN DE BENESTAR EMOCIONAL. Mostrar todas las entradas

jueves, 18 de junio de 2026

FESTA FIN DE CURSO!

Hoxe foi un día de diversión, Festa da escuma e inchables!
Hoy fue un día de diversión!. Fiesta de la espuma e hinchables!


miércoles, 17 de junio de 2026

REDEGAITAS EN CONCERTO!

Un ano máis tivemos un concerto de gaitas no cole, como nos gusta a música en directo!.
Un año más tuvimos un concierto de gaitas en el cole, cómo nos gusta la música en directo!

martes, 16 de junio de 2026

SAÍDA Á ALAMEDA E ZONA VELLA DE SANTIAGO

Hoxe realizamos unha saída á alameda e á zona vella de Santiago de Compostela!.
Hoy realizamos una salida a la alameda y a la zona vieja de Santiago de Compostela!

lunes, 15 de junio de 2026

VISITA DA POLICÍA LOCAL!

Hoxe tivemos a visita dos nosos amigos da Policía Local de Santiago!.
Hoy tuvimos la visita de nuestros amigos de la Policía Local de Santiago!

CON ESTA CALOR... LIMONADA!

Na aula 1 buscaron unha boa forma de combater esta calor, unha rica limoada!
En el aula 1 buscaron una buena forma de combatir esta calor, una rica limonada!


viernes, 12 de junio de 2026

VÉMONOS EN SETEMBRO WAILO!

Hoxe despedímonos de Wailo con moitas caricias e abrazos. Vémonos en setembro!
Hoy nos despedimos de Wailo con muchas caricias y abrazos. Nos vemos en sepriembre!

martes, 9 de junio de 2026

MÚSICA A FLOR DE PEL

Un curso máis tivemos a sorte de ter no centro o proxecto "Música a flor de pel" coa fundación Igual Arte (organizado por Afundación). O noso alumnado gozou e sentiu a música nun ambiente relaxado e cheo de emocións. Para o curso que ven, queremos máis!
Un curso más tuvimos la suerte de tener en el centro el proxecto "Música a flor de piel" con la fundación Igual Arte (organizado por Afundación). Nuestro alumnado disfrutó y sintió la música en un ambiente relajado y lleno de emociones. Para el curso que viene, queremos más!


viernes, 5 de junio de 2026

DE PASEO CON WAILO!

Como cada venres... temos unha visita moi especial!
Como cada viernes... tenemos una visita muy especial!

viernes, 22 de mayo de 2026

WAILO QUEDA NA AULA 11!

Creo que Wailo quere quedar na aula 11... como sabe este canciño que nesta aula o pasan moi ben!
Creo que Wailo se quiere quedar en el aula 11... cómo sabe este perrito que en esta aula lo pasan muy bien!


jueves, 21 de mayo de 2026

CONCERTO DA BANDA DE MÚSICA MUNICIPAL DE SANTIAGO

Que privilexiados fomos hoxe, un concerto da Banda de Música Municipal de Santiago!
Qué privilegiados fuimos hoy, un concierto de la Banda de Música Municipal de Santiago!


Moitas grazas por vir ao noso cole e esperamos vervos moi pronto!
Muchas gracias por venir a nuestro cole y esperamos veros muy pronto!

miércoles, 20 de mayo de 2026

COMO NOS GUSTA CAMIÑAR POLA CONTORNA!

Co bo tempo comezamos a facer a milla diaria polo exterior do centro!
Con el buen tiempo empezamos a hacer la milla diaria por el exterior del centro!

miércoles, 29 de abril de 2026

CAMIÑAMOS!!!

Cada día, despois do recreo, realizamos "Unha milla diaria" (por dentro ou polo patio). Proximamente coa chegada do bo tempo, pasaremos a realizala pola contorna do centro.
Cada día, después del recreo, realizamos "Una Milla Diaria" (por dentro o por el patio). Próximamente con la llegada del buen tiempo, pasaremos a realizarla por el entorno del centro.

jueves, 23 de abril de 2026

TARDE RELAXANTE, DIVERTIDA E EN BOA COMPAÑÍA

Hoxe pasamos unha xornada de tarde relaxante e divertida no patio. Como nos gusta o bo tempo!
Hoy pasamos una jornada de tarde relajante y divertida en el patio. Cómo nos gusta el buen tiempo!

viernes, 17 de abril de 2026

VENRES CON WAILO!

Co bo tempo como nos gusta estar con Wailo no patio!
Con el buen tiempo cómo nos gusta estar con Wailo en el patio!

jueves, 16 de abril de 2026

"Wailo e os Súper heroes". PARTE I

Aí vai a primeira entrega do comic da Aula 9 "Wailo e os Súper heroes", ademais con música incluída de Paco Nogueiras.
Ahí va la primera entrega del comic del Aula 9 " Wailo y los Súper héroes", además con música incluída de Paco Nogueiras.

 

jueves, 9 de abril de 2026

XOGANDO NA BIBLIOTECA

A nosa Biblioteca Escolar conta con diversos xogos para favorecer un uso saudable do ocio e tempo libre, máis alá das pantallas. Ademais de fomentar unha convivencia va entre o alumnado.
Nuestra Biblioteca Escolar cuenta con diversos juegos para favorecer un uso saludable del ocio y tiempo libre, más allá de las pantallas. Además de fomentar una convivencia positiva entre el alumnado.