Mostrando entradas con la etiqueta sentimos as emocións. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta sentimos as emocións. Mostrar todas las entradas

martes, 9 de junio de 2026

MÚSICA A FLOR DE PEL

Un curso máis tivemos a sorte de ter no centro o proxecto "Música a flor de pel" coa fundación Igual Arte (organizado por Afundación). O noso alumnado gozou e sentiu a música nun ambiente relaxado e cheo de emocións. Para o curso que ven, queremos máis!
Un curso más tuvimos la suerte de tener en el centro el proxecto "Música a flor de piel" con la fundación Igual Arte (organizado por Afundación). Nuestro alumnado disfrutó y sintió la música en un ambiente relajado y lleno de emociones. Para el curso que viene, queremos más!


jueves, 24 de junio de 2021

ACTIVIDADE FINAL "SENTIMOS AS EMOCIÓNS A TRAVÉS DOS SENTIDOS. A ALEGRÍA"

O martes 22 fixemos a actividade final do programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos. A alegría" (entre outras actividades programadas para ese día). O noso alumnado pintou 2 lenzos deixando voar a súa imaxinación e creatividade.
El martes 22 hicimos la actividad final del programa "Sentimos las emociones a través de los sentidos. La alegría" (entre otras actividades programadas para ese día). El alumnado pintó 2 lienzos dejando volar su imaginación y creatividad.

miércoles, 23 de junio de 2021

SENTIMOS AS EMOCIÓNS NA AULA 11

Así traballaron na aula 11 o programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos" elaborado polo Equipo de Educación Responsable do noso centro.
Así trabajaron en el aula 11 el programa "Sentimos las emociones a través de los sentidos" elaborado por el Equipo de Educación Responsable de nuestro centro.

viernes, 18 de junio de 2021

A ALEGRÍA A TRAVÉS DA VISTA

E chegamos ao final do programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos - Alegría" co sentido da VISTA. Nesta entrada poñeremos as diferentes experiencias nas aulas do centro.
Y llegamos al final del programa "Sentimos las emociones a través del los sentidos - Alegría" con el sentido de la vista. En esta entrada pondremos las diferentes experiencias en las aulas del centro.

 
 


 
E aquí está a nosa creación:
Y aquí está nuestra creación:


lunes, 14 de junio de 2021

A ALEGRÍA A TRAVÉS DO TACTO

Seguimos co programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos". Traballamos a alegría a través do tacto, experimentando con diferentes formas, texturas e temperaturas. Nesta entrada poremos as experiencias nas diferentes aulas.
Seguimos con en el programa "Sentimos las emociones a través del los sentidos". Trabajamos la alegría a través del tacto, experimentando con diferentes formas, texturas y temperaturas. En esta entrada pondremos las experiencias en las diferentes aulas.





lunes, 31 de mayo de 2021

SENTIMOS AS EMOCIÓNS A TRAVÉS DO SENTIDO DO OLFACTO

Durante esta semana estivemos a sentir as emocións a través do sentido do olfacto. Nesta publicación iremos colgando as fotos desta actividade.
Durante esta semana estuvimos sintiendo las emociones a través del sentido del olfacto. en esta publicación iremos colgando las fotos de esta actividad.





martes, 25 de mayo de 2021

SENTIMOS A ALEGRÍA A TRAVÉS DO SENTIDO DO GUSTO

O Equipo de Educación Responsable do cole, a través do Grupo de Traballo que están a realizar, deseñou un programa para que sintamos as nosas emocións a través dos sentidos. A primeira emoción é a alegría e o sentido é o do gusto. A través de diferentes receitas experimentaremos coas nosas emocións.
A medida que nos cheguen as fotos irémolas colgando nesta entrada!
El Equipo de Educación Responsable del cole, a través del Grupo de Trabajo que están realizando, diseñó un programa para que sintamos nuestras emociones a través de los sentidos. La primera emoción es la alegría y el sentido es el gusto. A través de diferentes recetas experimentaremos con nuestras emociones. A medida que nos lleguen las fotos las iremos colgando en esta entrada!






domingo, 16 de mayo de 2021

SENTIMOS A TRAVÉS DO SENTIDO DO OLFACTO

Este curso o Equipo de Educación Responsable deseñou o programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos". Nas vindeiras semanas traballaremos as emocións a través do sentido do olfacto. Queremos deixarvos un vídeo que explica moi ben que é o que imos facer!
Este curso el Equipo de Educación Responsable diseñó un programa "Sentimos las emociones a través de los sentidos". En las próximas semana trabajaremos las emociones a través del sentido del olfato. queremos dejaros un vídeo que explica muy bien qué es lo que vamos a hacer.
 

lunes, 15 de marzo de 2021

A ALEGRÍA A TRAVÉS DO SENTIDO DO OÍDO

Comezamos o noso camiño polas diferentes emocións. Que música nos transmite ledicia?
A música foi seleccionada en función do alumnado de cada aula e do nivel ao que pertencen. 3 cancións por aula.
Empezamos nuestro camino por las diferentes emociones. Qué música nos transmite alegría?. La música fue seleccionada en función de cada aula y del nivel nivel alque pertenecen. 3 canciones por aula. E tamén un sorriso de bebé... a quen non contaxia un sorriso así?
Y también una risa de bebé... a quién no contagia una risa así?

lunes, 8 de marzo de 2021

SENTIMOS AS EMOCIÓNS A TRAVÉS DOS SENTIDOS

Moitas veces escoitamos falar da diversidade do alumnado, e no noso centro esa diversidade é o noso día a día, somos a diversidade dentro da diversidade, onde cada un/unha dos é único/a. O Equipo de Educación Responsable deseñou un programa para sentir as emocións a través dos 5 sentido. En próximas entradas contaremos as experiencias que viviu o noso alumnado. Comezaremos pola alegría!
Muchas veces escuchamos hablar de la diversidad del alumnado, y en nuestro centro esa diversidad es nuestro día a día, somos la diversidad dentro de la diversidad, donde cada uno y una es único/a. El Equipo de Educación Responsable diseñó un programa para sentir las emociones a través de los 5 sentidos. En próximas entradas contaremos las experiencias que vivió nuestro alumnado. Empezaremos pola alegría!