Mostrando entradas con la etiqueta recicla con sogama. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta recicla con sogama. Mostrar todas las entradas

jueves, 11 de junio de 2026

"NATUREZA, AUGA E LUZ". PARTE II

Hoxe realizamos a segunda parte do Obradoiro "Natureza, auga e luz". Experimentamos coa auga a través de diferentes xogos e coa luz a través da cianotipia. Que ben o pasamos!
Hoy realizamos la segunda parte del taller "Naturaleza, agua y luz". Experimentamos con el agua a través de diferentes juegos y con la luz a través de la cianotipia. Qué bien lo pasamos!




jueves, 4 de junio de 2026

"NATUREZA, AUGA E LUZ". PARTE I

Hoxe realizamos a primeira parte do Obradoiro "Natureza, auga e luz". Sentimos, experimentamos e creamos coa Natureza a través das cores da Primavera sobre flores elaboradas con cartón, deixando voar a nosa creatividade.
Hoy realizamos la primera parte del taller "Naturaleza, agua y luz". Sentimos, experimentamos y creamos con la Naturaleza a través de los colores de la Primavera sobre flores elaboradas con cartón, dejando volar nuestra creatividad.



miércoles, 3 de junio de 2026

CONTACONTOS "LOBO FEROZ"

Hoxe tivemos un contacontos moi especial de "Lobo Feroz". A través de personaxes elaborados con cartón, Rita contounos o conto e cantou acompañada de Samuel co seu acordeón. Foi unha experiencia marabillosa que esperamos repetir moitas veces. MOITAS GRAZAS!
Hoy tuvimos un cuentacuentos muy especial de "Lobo Feroz". A través de personajes elaborados con cartón, Rita nos contó el cuento y cantó acompañada de Samuel con su acordeón. Fue una experiencia maravillosa que esperamos repetir muchas veces. Muchas gracias!

viernes, 22 de mayo de 2026

O MAIO!

Desde primeira hora comezamos a construír O Maio!
Desde primera hora empezamos a construir O Maio!


E despois do recreo sacámolo a pasear e fixemos unha pequena festa onde non faltou a gaita, o bombo e pandeiretas!
Y después del recreo lo sacamos a pasear e hicimos una pequeña pequeña fiesta donde no faltaron la gaita, el bombo e as panderetas!


E que fixemos co Maio? .... Ao composteiro!
Y qué hicimos con "O Maio"?... Al compostador!

jueves, 21 de mayo de 2026

PAPEL DE RECICLAXE CON FLORES

Fixemos papel de reciclaxe e puxémoslle algunha das flores que recollemos para O Maio!
Hicimos papel de reciclaje y le pusimos alguna de las flores que recogimos para "O Maio"!

RECOLLEMOS PLANTAS PARA O MAIO

Hoxe saímos recoller flores, fiúnchos, fentos... para facer O Maio.
Hoy salimos a recoger flores, hinojo, helechos... para hacer "O Maio".


jueves, 7 de mayo de 2026

OBRADOIRO DE COIDADO DE PLANTAS

Pequeno obradoiro de coidado de plantas con ASPAS!. Plantamos leitugas, cebolas e porros.
Pequeño taller de cuidado de plantas con ASPAS!. Plantamos lechugas, cebollas y puerros.




Agora temos que coidalas!
Ahora tenemos que cuidarlas!

lunes, 27 de abril de 2026

DIVERSAS FORMAS DE RECICLAXE

No cole ademais de saír a reciclar aos contedores, traballamos a reciclaxe de diversas formas. Aquí vos deixamos 2 exemplos:
En el cole además de salir a reciclar a los contenedores, trabajamos el reciclaje de diversas formas. Aquí os dejamos 2 ejemplos:
  • DE MANEIRA SENSORIAL:

  • A TRAVÉS DE RECORTES DE FOLLETOS DE PUBLICIDADE:

miércoles, 22 de abril de 2026

TRABALLANDO NO INVERNADOIRO!

Limpando e preparando o invernadoiro para plantar, transplantando menta, recollendo amorodos, levando os restos ao composteiro... que día de traballo!
Limpiando y preparando el invernadero para plantar, trasplantando menta, recogiendo fresas, llevando los restos al compostador... qué día de trabajo!


martes, 17 de marzo de 2026

A RECICLAR!

Co bo tempo saímos a reciclar o cartón!. Agora podemos ir todos xuntos pola beirarrúa.
Con el buen tiempo salimos a reciclar cartón!. Ahora podemos ir todos juntos por la acera.

viernes, 20 de febrero de 2026

SAÍMOS A RECICLAR!

Por unhs días parece ser que non vai chover!, aproveitamos e saímos a reciclar!. Por primeira vez non tivemos que ir pola estrada, sabedes por que?, eliminaron as barreiras das beirarrúas. Moitas grazas!!!. Como en cada saída que facemos, repasamos as normas para ser peóns e peoas responsables.
Por unos días parece ser que no va a llover!, aprovechamos y salimos a reciclar!. Por primera vez no tuvimos que ir por la carretera, sabéis por qué?, eliminaron las barreras de las aceras. Muchas gracias!!!. Como en cada salida que hacemos, repasamos las normas para ser peatones responsables.

jueves, 5 de febrero de 2026

OBRADOIRO DE RECICLAXE CON "RECÍCLATE CON SOGAMA"

O alumnado do 3º nivel participou nun obradoiro de reciclaxe organizado por "Recíclate con Sogama" (un dos programas do Plan Proxecta nos que participamos este curso).
El alumnado del 3º nivel participó en un taller de reciclaje organizado por "Recíclate con Sogama" (uno de los programas del Plan Proxecta en los que participamos este curso).



Ademais os nosos mestres/as deseñeron dúas actividades, sabedes reciclar?
Además nuestros profesores diseñaron dos actividades, sabéis reciclar?


miércoles, 24 de diciembre de 2025

BO NADAL E FELIZ 2026!

O CEE A Barcia quere desexarvos un Bo Nadal e un moi feliz 2026!. As postais de Nadal fixémolas nun obradoiro de reciclaxe e despois foron decoradas polo alumnado na aulas. 
El CEE A Barcia quiere desearos una Feliz Navidad y un muy feliz 2026!. Las postales de Navidad las hicimos en un taller de reciclaje y después fueron decoradas en las aulas. 




viernes, 12 de diciembre de 2025

VOLVE A PATRULLA ECOBARCIA

A patrulla EcoBarcia foi reciclar papel e plástico aos contedores que hai na contorna do  cole (xa que non os temos diante do centro). Non cambiou nada desde o curso pasado, seguen as mesmas barreiras arquitectónicas que nos obriga a ir pola estrada coas cadeiras de rodas. 
La patrulla EcoBarcia fue a reciclar papel y plástico a los contenedores que hay en los alrededores del cole (ya que no los tenemos delante del centro). No cambió nada desde el curso pasado, siguen las mismas barreras arquitectónicas que nos obligan a ir por la carretera con las sillas de  ruedas. 

viernes, 5 de diciembre de 2025

OBRADOIRO DE PAPEL RECILADO

Esta semana realizamos un obradoiro de elaboración de papel reciclado!
Esta semana realizamos un taller de elaboración de papel reciclado.