Mostrando entradas con la etiqueta emociones. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta emociones. Mostrar todas las entradas

sábado, 22 de enero de 2022

TODOS E TODAS TEMOS UN SUPERPODER

Neste curso deseñamos o Plan Benestar Emocional, a través do cal buscamos acompañar e guiar ao noso alumnado no progreso da súa competencia emocional. 
No 3º nivel levamos a cabo a actividade "Eu teño un superpoder". Cada un/unha de nós ten un superpoder, esa característica individual que nos fai especiais e únicos. Seguro que se buscas no teu interior atopas a túa, así que a buscala! (podes compartila con nós!).
En este curso diseñamos el Plan de Bienestar Emocional, a través del cual buscamos acompañar y guiar a nuestro alumnado en el progreso de su competencia emocional. 
El el 3º nivel llevamos a cabo la actividad "Yo tengo un Superpoder". Cada uno/una tiene un superpoder, esa característica individual que nos hace especiales y únicos. Seguro que si buscas en tu interior encuentras la tuya, así que a buscarla!(podéis compartirla con nosotros!)

jueves, 24 de enero de 2019

EU TEÑO A ALGUÉN NO MEU CORAZÓN

Na aula 5 estivemos a realizar unha tarefa a partir da canción "Eu teño a alguén" (Tema musical do libro-cd-dvd "Xiqui Xoque Fiú Fiú" de María Fumaça).
Para poder realizala pedimos a colaboración das familias para que nos enviaran fotos das persoas ou animais que tiñan os/as alumnos/as no seu corazón e tamén que nolo escribriran dentro dun corazón.
Cando xa tiñamos todo listo comezamos coa tarefa.
En el aula 5 estuvimos realizando una tarea a partir de la canción "Eu teño a alguén". Para poder realizarla pedimos la colaboración de las familias para que nos enviaran fotos de las personas o animales que tenían los/las alumnos/as en su corazón y también que nos lo escribieran dentro de un corazón.
Cuando ya tuvimos todo listo empezamos la tarea.
ACTIVIDADE 1: Pintamos corazóns nun mural (pintamos corazones en un mural)


ACTIVIDADE 2: Pintamos as letras para o mural (pintamos las letras para el mural)



ACTIVIDADE 3: Clasificamos e pegamos as letras no mural (clasificamos y pegamos las letras en el mural)



ACTIVIDADE 4: Pegamos as fotos da nosa familia e os corazóns que nos enviaron (pegamos las fotos de nuestra familia y los corazones que nos enseñaron)




ACTIVIDADE 5: Contámoslle aos nosos/as compañeiros/as da clase e tamén da aula 3 a quen temos no noso corazón (Le contamos a nuestros/as compañeros/as de clase y también al aula 3 a quien tenemos en nuestro corazón)



ACTIVIDADE 6: Os/As nosos/as compañeiros/as da aula 3 responderon a nosa pregunta (Nuestros compañeros/as del aula 3 respondieron a nuestra pregunta)


Foi unha actividade que lles gustou moito e falta o mellor... todos tiñan aos seus compañeiros/as da clase no seu corazón.
Fue una actividad que les gustó mucho y falta lo mejor... todos tenían a sus compañeros/as de clase en su corazón.

lunes, 10 de diciembre de 2018

EMOCIÓNS: ALEGRIA E SUSTO

Nas aulas 11 e 12 continuamos a traballar as emocións e desta vez tocounos coñecer máis a fondo á alegría e ao susto. Mirade que ben traballamos!. 
En las aulas 11 y 12 continuamos trabajando las emociones y esta vez nos tocó conocer más en profundidad la alegría y el susto. ¡Mirad que bien trabajamos!.




sábado, 9 de junio de 2018

BIBLIOEMOCIÓNS

A Biblioteca escolar quixo contribuir ao traballo que se realizou ao longo do ano coas emocións. Na entreda co cole podedes ver unha exposición dos recursos da biblioteca relacionados coas emocións e que foron usado nos programas e intervención que se levaron a cabo este curso escolar.
La Biblioteca escolar quiso contribuir al trabajo que se realizó a lo largo del año con las emociones. En la entrada del cole podéis ver una exposición de os recursos de la biblioteca relacionados con las emociones y que fueron usados en los programas de intervención que se llevaron a cabo este curso escolar.


viernes, 18 de mayo de 2018

TRABALLAMOS AS EMOCIÓNS CON CHISTE E FEFA

A Barcia é todo EMOCIÓN!. Xa estamos a finais de curso e queremos compartir con todos/as o traballo que realizaron nas aulas 11 e 12 coas emocións.
La Barcia es todo emoción!, ya estamos a finales de curso y queremos compartir con todos/as el trabajo que realizamos en las aulas 11 y 12 con las emociones.
Introducimos as emocións nas rutinas das aulas e no traballo diario do noso alumnado, a través dos nosos animais (o canciño Chiste e a gatiña Fefa).
Introducimos las emociones en las rutinas de las aulas y en el trabajo diario de nuestro alumnado, a través de nuestros animales (el perrito Chiste y la gatita Fefa).


Nas nosas aulas traballamos cos pulsadores de voz (En nuestras aulas trabajamos con los pulsadores).


Empezamos o día con "Buenos días compañero".
Empezamos el día con "Buenos días compañero"


Despois de saudarnos aparecen as mascotas.
Después de saludarnos aparecen las mascotas.





E chega o momento do bom, bom, da pelota
Y llega el momento del bom, bom, de la pelota.



SOMOS TODO EMOCIÓNS!

miércoles, 18 de abril de 2018

TRABALLAMOS AS EMOCIÓNS CO ESCARNABOT

Carmen deixounos o seu escarnabot para traballar as emocións. E como podedes supoñer, o centro de atención foi o robot (QUEREMOS UN!).
Carmen nos dejó su escarnabot parsa trabajar las emociones. Y como podéis suponer, el centro de atención fue el robot (QUEREMOS UNO!)




domingo, 4 de marzo de 2018

AS EMOCIÓNS

Dende fai uns días no noso centro estase traballando de maneira explícita "As emocións". O noso Plan de Formación ademáis de centrarse nas metodoloxías activas (curso) tamén ten un seminario, o cal versa sobre as emocións no noso alumnado.
Os tres niveis están levando a práctica un programa de educación emocional. 
No 3º nivel comezaron a traballar o conto "RÚA DAS EMOCIÓNS Nº 7", que son as primeiras sesións do seu programa. Estas actividades se complementan nas clases de Educación Física e Educación Musical.
Desde hace unos días en nuestro centro se está trabajando de manera explícita "Las emociones". Nuestro Plan de Formación ademñas de centrarse en las metodologías activas (curso) también tiene un seminario, el cual versa sobre las emociones en nuestro alumnado. Los 3 niveles están llevando a la práctica un programa de educación emocional. En el 3º nivel empezaron a trabajar el cuento "CALLE DE LAS EMOCIONES Nº7", que son las primeras sesiones del programa. Estas actividades se complementan en las clases de Educación Física y Educación Musical.