Mostrando entradas con la etiqueta reciclaxe. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta reciclaxe. Mostrar todas las entradas

miércoles, 24 de diciembre de 2025

BO NADAL E FELIZ 2026!

O CEE A Barcia quere desexarvos un Bo Nadal e un moi feliz 2026!. As postais de Nadal fixémolas nun obradoiro de reciclaxe e despois foron decoradas polo alumnado na aulas. 
El CEE A Barcia quiere desearos una Feliz Navidad y un muy feliz 2026!. Las postales de Navidad las hicimos en un taller de reciclaje y después fueron decoradas en las aulas. 




martes, 22 de abril de 2025

RECICLAMOS CARTUCHOS DE TINTA CON KUCHO

Desde hoxe podedes reciclar os cartuchos de tinta na entrada do cole, no contedor de "Kucho"!
Desde hoy podéis reciclar los cartuchos de tinta en la entrada del cole, en el contenedor de "Kucho"!


martes, 18 de marzo de 2025

RECICLAMOS!

Diante do cole non temos contedor de papel (e tampouco nolo queren instalar!) polo que se queremos axudar ao noso planeta realizando actividades de reciclaxe, temos que saír do centro e ir a urbanización que temos ao carón do cole!
Delante del cole no tenemos contenedor de papel (y tampoco nos lo quieren instalar!) por lo que si queremos ayudar a nuestro planeta realizando actividades de reciclaje, tenemos que salir del centro e ir a la urbanización que tenemos junto al cole!


Aproveitamos para practicar como ser peóns responsables!
Aprovechamos para practicar como ser peatones responsables!

lunes, 19 de junio de 2023

RECICLAMOS!

Hoxe tivemos a visita de "Ecoembes" para realizar un pequeno obradoiro de reciclaxe.
Hoy tuvimos la visita de "Ecoembes" para realizar un pequeño taller de reciclaje.


Moitas grazas pola visita e polos pequenos contedores que nos regalastes!
Muchas gracias por la visita y por los pequeños contenedores que nos regalasteis!