Mostrando entradas con la etiqueta 1º NIVEL. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta 1º NIVEL. Mostrar todas las entradas

lunes, 7 de abril de 2025

OVOS DE PASCUA!

Na aula 11 estiveron a facer uns deliciosos ovos de Pascua. Que boa pinta teñen... Ñam, ñam...
En el aula 11 estuvieron haciendo unos deliciosos huevo de pascua. Qué buena pinta tienen... Ñam, ñam...

viernes, 28 de febrero de 2025

INSTALACIÓN SENSORIAL DO INVERNO

Fai uns días, na Aula 12 pensamos en vivenciar o inverno da mellor das formas posibles: con moitas sensacións. Así que convidamos aos nosos amigos da Aula 11 a experimentar xuntos e gozar dunha instalación sensorial con imaxes e unha mesa Tuff Tray cargadiña de neve, esquíos, xeo, escuma, perlas frías de cores, bolas de hidroxel, cores azul e branca e moitas, moitas cousiñas que nos fixeron pasar unha mañá fría fantástica.
Agardamos que vos guste tanto como a nós.
Hace unos días, en el Aula 12 pensamos en vivenciar el invierno de la mejor de las formas posibles: con muchas sensaciones. Así que invitamos a nuestros amigos del aula 11 a experimentar juntos y disfrutar de una instalación sensorial con imágenes y una mesa Tuff Tray cargadita de nieve, ardillas, hielo, espuma, perlas frías de colores, bollos de hidrogel, colores azul y blanca y muchas, muchas cositas que nos hicieron pasar una mañana fría fantástica. Esperamos que os guste tanto como a nosotros.

miércoles, 11 de diciembre de 2024

CINE LA LUDO

Esta semana o nivel 1 organizou sesións de cine na ludobiblioteca. Varias aulas xuntáronse para ver e escoitar as travesuras do Grinch, ao cal non lle gusta nada o Nadal... Pero nós temos claro que si nos gusta esta época, así que despois da peli xogamos a poñernos complementos do Nadal.
Esta semana el nivel 1 organizó sesiones de cine en la ludobiblioteca. Varias aulas se juntaron para ver y escuchar las travesuras del Grinch, al cual no le gusta nada la Navidad... Pero nosotros tenemos claro que sí nos gusta esta época, así que después de la peli jugamos a ponernos complementos navideños.

martes, 3 de diciembre de 2024

DON FRESQUETE. AULA 9

Este bonito conto de inverno" DON FRESQUETE" foi acollido con moito agarimo na aula 9, gozámolo e traballámolo de moitas maneiras e aquí volo contan nosos alumnos : XIANA, ANTÓN, ANA PAULA, FÁTIMA E SABELA a través dos pulsadores.
Esperamos que vos guste!!!
Este bonito cuento " DON FRESQUETE" fue acogido con mucho cariño en el aula 9, lo disfrutamos y trabajamos de muchas formas y aquí os lo cuentan nuestros alumnos: XIANA, ANTÓN, ANA PAULA, FÁTIMA E SABELA a través de los pulsadores.
Esperamos que os guste!!!

XA AMOSAN AS PLANTAS

Chícharos, cabazas, pensamentos... Nestas semanas foron aparecendo os primeiros brotes das plantas que coidamos nas hortas das aulas 9, 10, 11 e 12.
Guisantes, calabazas, pensamientos... En estas semanas fueron apareciendo los primeros brotes de las plantas que cuidamos en las huertas de las aulas 9, 10, 11 y 12.

jueves, 16 de noviembre de 2023

ANAQUIÑOS DE OUTONO

Nas aulas 11 e 12 levamos semanas traballando e sentindo o outono a través de xogos, cancións, arte e pintura, contos, experimentación, excursións ao patio...
En las aulas 11 y 12 llevamos semanas trabajando y sintiendo el otoño a través de juegos, canciones, arte y pintura, cuentos, experimentación, excursiones al patio...


E de tanto falar do outono, quedounos a cara ao estilo de Arcimboldo!
¡Y de tanto hablar del otoño, nos quedó la cara al estilo de Arcimboldo!

lunes, 30 de octubre de 2023

CABAZAS!

A semana pasada encantounos xogar coas cabazas: tocalas, vacialas, ulilas, pintalas... Entre todos e todas decorámolas de medo!
La semana pasada nos encantó jugar con las calabazas: tocarlas, vaciarlas, olerlas, pintarlas... ¡Entre todos y todas las decoramos de miedo!