Mostrando entradas con la etiqueta Terceiro ciclo. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Terceiro ciclo. Mostrar todas las entradas

sábado, 10 de enero de 2015

"LAS GALLINAS DE COLORES"

Este curso as aulas 5 e 10 realizan varias actividades conxuntas, entre elas está a de Biblioteca.
Na biblioteca realizamos varias actividades: contamos contos, visionado de contos na PDI, préstamo de libros.... e tamén un taller de creación de contos.
O seguinte conto é unha creación realizada polo noso alumnado, a función das mestras consistiu en guialos para darlle forma ao conto e preparar o formato  para ser impreso e publicado na rede.
Esperamos que vos guste!

Este curso las aulas 5 y 10 realizan varias atividades conjuntas, entre ellas está la de Biblioteca. En la Biblioteca realizamos varias actividades: contamos cuentos, vemos cuentos en la PDI, préstamo de libros.... y también un taller de creación de cuentos. 
El siguiente cuento es una creación realizada por nuestro alumnado, la función de las profesoras consistió en guiarlos para darle forma al cuento y preparar el formato para ser impreso y publicado en la red.
Emperamos que os guste!


jueves, 19 de diciembre de 2013

A nosa árbore de Nadal con xornais (aula 5)



Coa chegada do Nadal, na nosa aula fixemos unha árbore con papeis de xornais. Estamos encantados co resultado. Esperamos que vos guste.


Laura, Jesús e Irene


Laura traballando

Irene pintando a árbore

Marta


Con la llegada de la Navidad en nuestra aula hicimos un arbol con papel de periódicos. Estamos encantados con el resultado. Esperamos que os guste.