“Este ano o noso cole está de parabéns, xa que cumprimos 25 anos, e con este excusa estamos a traballar nun proxecto a nivel de centro sobre os aniversarios.
No nivel ao que pertencemos as aulas 11 e 12 decidimos elaborar uns carteis das 4 estacións: primavera, verano, outono e inverno.
Concretamente, ás nosas aulas tocounos o inverno e o verano, e o que imos a facer con estes carteis é empregalos para poñer as fotos de tódalas persoas que traballan neste centro en función de si naceron nunha estación ou outra.
Aquí vedes o proceso de elaboración dos nosos carteis”.
“Este año nuestro cole está de enhorabuena ya que cumplimos 25 años, y con esta excusa estamos a trabajar en un proyecto a nivel de centro sobre los cumpleaños.
En el nivel al que pertenecemos las aulas 11 y 12 decidimos elaborar unos carteles de las 4 estaciones: primavera, verano, otoño e invierno.
Concretamente, a nuestras aulas nos tocó el invierno y el verano, y lo que vamos a hacer con estos carteles es utilizarlos para poner las fotos de todas las personas que trabajamos en este centro en función de si nacieron en una estación o en otra.
Aquí veis el proceso de elaboración de nuestros carteles”.
O venres 1 de febreiro celebramos no cole o DÍA DA PAZ. Ademais das actividades programadas para ese día, nas aulas traballamos de diversas formas a PAZ, mirade as nosas pombas e o noso mural!
El viernes 1 de febrero celebramos en el cole el DÍA DE LA PAZ. Además de las actividades programadas para ese sía, en las aulas trabajamos de diversas formas la PAZ, mirad nuestras palomas y nuestro mural!
E como non!, as nosas familias decoraron unhas preciosas pombas para a nosa árbore dos desexos. MOITAS GRAZAS!
Y como no!, nuestras familias decoraron una preciosas palomas para nuestro árbol de los deseos. MUCHAS GRACIAS!
Polo mal tempo este ano fixemos as actividades dentro do cole. A primeira delas foi un mosaico de mans formando a palabra PAZ .
Por el mal tiempo este año hicimos las actividades dentro del cole. La primera de ellas fue un mosaico de manos formando la palabra PAZ.
E así de bonito quedou!, xunto co símbolo da PAZ Y así de bonito quedó!, junto con el símbolo de la PAZ.
O venres 21 celebramos o Festival de Nadal no centro. Como sempre pasámolo xenial, rimos moito e vimos e escoitamos as actuacións do noso alumnado e profesorado.
El viernes 21 celebramos el Festival de Navidad en el centro. Como siempre lo pasamos genial, reímos mucho y vimos y escuchamos las actuaciones de nuestro alumnado y profesorado.
Moi poucas cousas marcan tanto a vida das persas como o seu colexio.
Cada mes de setembro as portas do noso centro ábrense para todos/as vós. Dentro estanvos esperando sacos cargados de ilusión, paciencia, traballo, esperanza, aventura, ledicia agarimo,...
Pero este novo curso é en certa maneira moi especial, xa que celebramos 25 anos, dende que esas portas abriron por primeira vez.
Grazas ás familias por confiarnos a educación e benestar dos seus fillos/as.
Grazas a todos os profesionais que co seu quefacer diario levaron o CEE A Barcia sexa un centro de referencia na Educación Especial.
Dende Equipo Directivo desexámosvos a todos/as un novo curso cheo de novidades, desafíos e satisfaccións.
O alumnado das aulas 3 e 5, con axuda de tódalas aulas e persoal do centro, relizou unha adaptación moi curiosa da Panxoliña "La oveja naranja". Esperamos que vos guste!
El alumnado de las aulas 3 y 5, con ayuda de todas las aulas y personal del centro, realizó una adaptación muy curiosa del villancico "La oveja naranja". Esperamos que os guste!
Coa chegada o Nadal tódalas aulas do centro participamos na elaboración de adornos para crear un ambiente navideño no cole. Con este vídeo queremos compartir con todos o traballo do noso alumnado.
Con la llegada de la Navidad, todas las aulas del centro participamos en la elaboración de adornos para crea un ambiente navideño en e cole. Con este vídeo queremos compartir con todos el trabajo de nuestro alumnado.
O venres 27 de outubro o noso alumnado transformouse.... chegou o SAMAÍN!.
Este ano realizamos diferentes obradoiros, por onde foron pasando tódalas aulas: fixemos figuras de barro, pintamos a cara, sesión de contacontos e pintamos un mural entre todos; para rematar no patio co paracaídas. Pasámolo xenial e quedamos con moitas ganas de seguir xogando!
El viernes 27 de octubre nuestro alumnado se transformó... llegó el SAMAÍN!. Este año realizamos diferentes talleres, por donde fueron pasando todas las aulas: hicimos figuras de barro, pintamos la cara, sesión de cuentacuentos y pintamos un mural entre todos; para acabar en el patio con el paracaídas. Lo pasamos genial y quedamos con muchas ganas de seguir jugando!
O xoves 22 celebramos no cole o "Festival Fin de Curso", no salón de actos. El jueves 22 celebramos en el cole el "Festival Fin de Curso"
Comezamos coa visualización do conto "O Gato Lambón" realizada polo alumnado do 3º nivel e a aula 7 (coa axuda de Telmo e Marta!).
Empezamos con la visualización del cuento "El Gato Lambón" realizada por el alumnado del 3º nivel y el aula 7 (con la ayuda de Telmo y Marta!).
Quedou precioso!!! Quedó precioso!!!
A continuación tivemos o contacontos de "A Galiña Azul". A continuación tuvimos el cuentacuentos de "A Galiña Azul".
Tras deixar a Lorenzo todo ledo coa súa galiña chegou "Pedro e o lobo", pero cunha actuación diferente!.
Tras dejar a Lorenzo todo contento con su gallina llegó "Pedro y el lobo", pero con una actuación diferente!.
E sabedes quen estaba detrás da saba?
Y sabéis quién estaba detrás de la sábana?
O alumnado de aula 3, estaban moi concentrados no seu traballo.
El alumnado del aula 3, estaban muy concentrados en su trabajo.
E chegou o momento máis triste, a entrega de diplomas e os vídeo de despedida de Adriana e Diego.
Y llegó el momento más triste, la entrega de diplomas y los vídeos de despedida de Adriana y Diego.
Tamén despedimos con moito cariño aos mestres/as que se van do centro e que esperamos que volvan!!
También despedimos con mucho cariño a los/las profesores/as que se van del centro y que esperamos que vuelvan!!
E aínda que estivo escapando da cámara todo o día, conseguimos a foto de outra mestra que tamén nos di adeus!! Y aunque estuvo escapando de la cámara todo el día, conseguimos la foto de otra profe que también nos dice adios!
E para rematar con alegría, BATUKADA! Y para acabar con alegría, BATUKADA!
Para celebrar o Día da Paz, proxectamos o video "color esperanza", fixemos unha solta de pombas e levamos a cabo unha actividade plástico- sonoro musical.
O video foi feito polos/as alumnos/as das aulas 3 e 5 e quedou moi chulo!.
Temos que darlle as gracias á Asociación de Colombofília de Compostela, que amablemente viñeron ao cole e nos mostraron as pombas, axudándonos a realizar a solta.
Foi un día diferente que estivo moi ben e na que participou todo o alumnado.
Para celebrar el Día de la Paz, proyectamos el vídeo "Color Esperanza", hicimos volar las palomas de la Paz y llevamos a cabo una actividad plástico-sonora musical.
El vídeo hecho por los alumnos/as de las aulas 3 y 5 quedó muy chulo!.
Tenemos que darle las gracias a la Asociación de Colombofilia de Compostela, que amablemente vinieron al cole y nos enseñaron las palomas, que nos ayudaron a hacer la suelta de palomas.
Para la realización de los murales usamos música elegida tanto por el profesorado como por el alumnado (Quérote máis - O sonosto maxín- , Apertas que voan - Brinca vai!- , Abre los ojos -Chayanne-, Eu teño alguén - María Fumaça) e instrumentos de pequeña percusión como platillos, reco-reco, claves, sonajeros, cajas chinesas... que usamos como apoyo a las canciones.
Fue un día diferente que estuvo muy bien y en la que participó todo el alumando.