Mostrando entradas con la etiqueta xardinería. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta xardinería. Mostrar todas las entradas

martes, 14 de junio de 2022

DO INVERNADOIRO Á COCIÑA

Onte no menú había unha rica ensalada, e sabedes de onde veu a leituga?. Do noso invernadoiro!. Tamén a cociñeira foi coller perexil ás nosas macetas.
Ayer en el menú había una rica ensalada, y sabéis de donde vino la lechuga?. De nuestro invernadero!. También la cocinera fue a coger perejil a nuestras macetas.

miércoles, 25 de mayo de 2022

E ANTES DA PONTE... A REGAR!

O xoves e venres non temos cole, así que toca regar un pouquiño máis as nosas plantas.
El jueves y viernes no tenemos cole, así que toca regar un poquito más nuestras plantas.

sábado, 21 de mayo de 2022

AUGA PARA A FIN DE SEMANA

Os venres regamos dúas veces, xa que a fin de semana non estamos no cole... E coa calor que vai facer...
El viernes regamos dos veces, ya que el fin de semana no estamos en el cole... Y con el calor que va a hacer...

jueves, 19 de mayo de 2022

COMO MEDRAN AS NOSAS PLANTAS

Así están a día de hoxe as xardineiras do patio!
Así están a día de hoy las jardineras del patio. 



O carriño de cultivo listo para trasplantar.
El carrito de cultivo listo para trasplantar.


E os allos e lentellas xerminados medrando no invernadoiro.
Y los ojos y lentejas germinados creciendo en el invernadero.

miércoles, 4 de mayo de 2022

PLANTANDO PLANTAS CULINARIAS E AROMÁTICAS.

O 2º nivel estivo a plantar perexil e outras plantas culinarias e aromáticas nas xardineiras do patio.
El 2º nivel estuvo plantando perejil y otras plantas culinarias y aromáticas en las jardineras del patio.


jueves, 28 de abril de 2022

PLANTAMOS NO INVERNADOIRO!.

Hoxe plantamos leitugas no invernadoiro. O primeiro que fixemos foi repasar os ocos.
Hoy plantamos lechugas en el invernadero. Lo primero que hicimos fue repasar los huecos.


E a plantar!
Y a plantar!


E por último regar!
Y por último regar!


Así quedou o noso invernadoiro.
Así quedó nuestro invernadero. 



E quedan as plantas de perexil, cilantro e albahaca para os/as nosos/as compañeiros/as do 2º nivel.
Y quedan las plantas de perejil, cilantro y albahaca para nuestros/as compañeros/as del 2º nivel.

martes, 15 de marzo de 2022

LABREGOS E LABREGAS. 1º NIVEL

A finais do curso pasado o Fondo Galego de Garantía Agraria (FOGGA) agasallounos cun carriño de cultivo, dentro do "Programa escolar de consumo de froita". O alumnado do 1º nivel converteuse en labregos e labregas, plantaron leitugas, tomates, cenorias e amorodos, ademais de experimentar coa terra (que lles gustou moito!). 

A finales del curso pasado el Fondo Gallego de Garantía Agraria (FOGGA) nos regaló un corrito de cultivo, dentro del "Programa escolar de consumo de fruta". El alumnado del 1º nivel se convirtió en labradores y labradoras, plantaron lechugas, tomates, zanahorias y fresas, además de experimentar con la tierra (que les gustó mucho!)



lunes, 20 de diciembre de 2021

DO INVERNADOIRO Á COCIÑA

As nosas leitugas xa están listas para recoller. O alumnado da aula 5 recolleunas e levounas á cociña para que prepararan unha rica ensalada para o xantar e cea.
Nuestras lechugas ya están listas para recoger. El alumnado del aula 5 las recogió y las llevó a la cocina para que prepararan una rica ensalada para la comida y cena. 


viernes, 3 de diciembre de 2021

COMO CRECEN!. INVERNADOIRO

Tódolos días por quendas, as diferentes aulas do cole regan as acelgas, coliflores, repolos, leitugas e fresas. Pouquiño a pouco van crecendo... 
Todos los días por turnos, las diferentes aulas del cole riegan las acelgas, coliflores, repollos, lechugas y fresas. Poquito a poco van creciendo...



martes, 26 de octubre de 2021

miércoles, 9 de junio de 2021

CARRIÑO DE CULTIVO

 

REMATAMOS A CAMPAÑA DE FROITA E LEITE ESCOLAR!!!
Pero tivemos unha gran sorpresa: 
O noso centro foi seleccionado como beneficiario da medida de acompañamento do “Programa escolar de consumo de froitas” do curso 2020/2021, que consiste nun carriño de cultivo cos seus complementos.
Acabamos la campaña de fruta y leche escolar!!!. Pero tuvimos una gran sorpresa: nuestro centro fue seleccionado como beneficiario de la medida de acompañamiento del "Programa escolar de consumo de fruta" del curso 2020/21, que consiste en un carrito de cultivo con sus complementos.


O Fondo Galego de Garantía Agraria (FOGGA), fíxonos chegar este carriño que de boa fe, imos sacarlle moito proveito.
MOITAS GRACIAS!!
El Fondo Gallego de Garantía Agraria (FOGGA), nos hizo llegar este carrito que de buena fe, vamos a sacarle mucho provecho, MUCHAS GRACIAS!!

viernes, 15 de junio de 2018

TRABALLAMOS AS PLANTAS NA AULA 5

Na aula 5 traballamos as plantas a través dunha webquest:
En el aula 5 trabajamos las plantas a través de una webquest:



E aquí está o resultado!
Y aquí está el resultado!






martes, 12 de junio de 2018

VOLVEMOS PLANTAR LEITUGAS

O invernadoiro quedou sen leitugas... pero tranquilos...xa plantamos outras novas!
El invernadero quedó sin lechuga... pero tranquilos... ya plantamos otras nuevas!




domingo, 10 de junio de 2018

SEGUIMOS RECOLLENDO LEITUGA

Nova sesión de recollida de leitugas e para o comedor!
Nueva sesión de recogida de lechugas y para el comedor!




sábado, 9 de junio de 2018

RECOLLEMOS LEITUGAS

As leitugas xa están listas para comer. Na cociña dixéronnos que necesitaban 8 leitugas para o xantar. Pois alá fomos, ao invernadoiro a recollelas. E temos que dicir que estaban boísimas.
Las lechugas ya están listas para comer. En la cocina nos dijeron que necesitaban 8 lechugas para la comida. Pues allá fuimos, al invernadero a recogerlas. Y tenemos que decir que estaban buenísimas.






COMO MEDRAN AS PLANTAS

O noso invernadoiro está moi bonito, as leitugas, amorodos, pementos, tomates e leitugas van crecendo. Falta pouquiño para que empecemos a recollelos!
Nuestro invernadero está muy bonito, las lechugas, fresas, pimientos, tomates y lechugas van creciendo. Falta poquito para que empecemos a recogerlos!




martes, 22 de mayo de 2018

ECO BARCIA

E despois de mercar as plantas... a plantalas!
Y después de comprar las plantas... a plantarlas!

miércoles, 9 de mayo de 2018

MERCAMOS AS PLANTAS PARA O INVERNADOIRO

A aula 3 e 5 fixemos unha saída a Bertamiráns a mercar as plantas para o invernadoiro do colexio.
El aula 3 y 5 hicimos una salida a Bertamiráns a comprar las plantas para el invernadero del colegio.





E non podíamos irnos sen ir a unha cafetería a tomar algo!.
Y no podíamos irnos sen ir a una cafetería a tomar algo!




Esta actividade contemplámola dentro do Plan Proxecta: "Naturézate".