Mostrando entradas con la etiqueta igualdade. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta igualdade. Mostrar todas las entradas

martes, 25 de noviembre de 2025

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO: 25 N

Hoxe dixemos NON á violencia de xénero (e a todo tipo de violencia) a través da actividade "As nosas mans serven para... e non para mancar"
Hoy dijimos NO a la violencia de género (y a todo tipo de violencia) a través de la actividad "Nuestras manos sirven para... y no para lastimar".


lunes, 3 de marzo de 2025

EXPOSICIÓN DE FONDOS 8M

Xa falta pouquiño para o 8 de marzo "Día Internacional da Muller" e a Biblioteca Escolar fixo unha exposición de contos na entrada do cole. Así que animádevos e collede un conto!
Ya falta poquito para el 8 de marzo "Día Internacional de la Mujer" y la Biblioteca Escolar hizo una exposición de cuentos en la entrada del cole. Así que animaros a coger un cuento!

lunes, 25 de noviembre de 2024

DICIMOS NON A VIOLENCIA DE XÉNERO

No CEE A Barcia apostamos por unha sociedade que di NON a todo tipo de violencia. Un día como o de hoxe, e sempre, dicimos NON a violencia de xénero e apostamos pola igualdade no sentido amplo da palabra. Queremos compartir un material elaborado por el Departamento de Orientación. 
En el CEE A Barcia aportamos por una sociedad que dice NO  at todo tipo de violencia. Un día como el de hoy, y simpre, decimos NO a la violencia de género y apostamos por la igualdad en el sentido más amplio de la palabra. Queremos compartir un material elaborado por el Departamento de Orientación. 

martes, 23 de marzo de 2021

FRASES CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Para conmemorar o 8 M (Día Internacional da Muller) o Club de Letras do cole propúxonos que pensásemos nunha frase que fomentara a igualdade entre os homes e as mulleres. Aquí tedes as frases que nos chegaron!

Para conmemorar el 8 M (Día Internacional de la Mujer) el Club de Letras del cole nos propuso que pensásemos en una frase que fomentara la igualdad entre los hombres y las mujeres. Aquí tenéis las frases que nos llegaron!






sábado, 30 de mayo de 2020

A ARTE CON M DE MULLER - A ARTE CON M MAIÚSCULA: RECOMPILATORIO

Moitas grazas pola vosa participación, tódolos debuxos están xenial e son moi orixinais. Esperamos que vos guste a recompilación que fixemos.
Muchas gracias por vuestra participación, todos los dibujos está genial y son muy originales. Esperamos que os guste la recopilación que hicimos.

viernes, 14 de febrero de 2020

XUNTOS POLA IGUALDADE (UD ARTURO E CLEMENTINA)

O Departamento de Orientación elaborou a seguinte Unidade Didáctica para traballar o conto "Arturo e Clementina", dentro do Club de Letras.
El Departamento de Orientación elaboró la siguiente Unidad Didáctica para trabajar el cuento "Arturo y Clementina", dentro del Club de Letras.

domingo, 9 de febrero de 2020

XUNTOS POLA IGUALDADE

Segundo a Unesco, a IGUALDADE DE XÉNERO é “a igualdade de dereitos, responsabilidades e oportunidades de mulleres e homes, e nenas e nenos. A igualdade non significa que as mulleres e os homes sexan o mesmo, senón que os dereitos, responsabilidades e oportunidades non dependen do sexo co que naceron. 
No noso centro fomentamos a través do noso quefacer diario o respecto, o traballo en equipo, a non discriminación, a eliminación de estereotipos e prexuízos entre homes e mulleres. 
Por iso o Departamento de Orientación xunto coas titoras das aula 3 e 5, convidámosvos a ver un fermoso conto que traballamos nas aulas.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN


Según a Unesco, la IGUALDAD DE GÉNERO es “la igualdad de derechos, responsabilidades y oportunidades de mujeres y hombres, y niñas y niños. La igualdad no significa que las mujeres y los hombres sean lo mismo, sino que los derechos, responsabilidades y oportunidades no dependen del sexo con el que nacieron. En nuestro centro fomentamos a través de nuestro trabajo diario el respeto, el trabajo en equipo, la no discriminación, la eliminación de estereotipos y perjuicios entre hombres y mujeres. Por eso el Departamento de Orientación junto con las tutoras de las aulas 3 y 5, os invitamos a ver un hermoso cuento que trabajamos en las aulas.