O martes 22 fixemos a actividade final do programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos. A alegría" (entre outras actividades programadas para ese día). O noso alumnado pintou 2 lenzos deixando voar a súa imaxinación e creatividade.
El martes 22 hicimos la actividad final del programa "Sentimos las emociones a través de los sentidos. La alegría" (entre otras actividades programadas para ese día). El alumnado pintó 2 lienzos dejando volar su imaginación y creatividad.
Mostrando entradas con la etiqueta ER: Educación Responsable. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta ER: Educación Responsable. Mostrar todas las entradas
jueves, 24 de junio de 2021
miércoles, 23 de junio de 2021
SENTIMOS AS EMOCIÓNS NA AULA 11
Así traballaron na aula 11 o programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos" elaborado polo Equipo de Educación Responsable do noso centro.
Así trabajaron en el aula 11 el programa "Sentimos las emociones a través de los sentidos" elaborado por el Equipo de Educación Responsable de nuestro centro.
lunes, 21 de junio de 2021
REFLEXARTE 2020/21
A arte danos a posibilidade de expresar as nosas emocións. Como non tivo moito éxito nas familias a solicitude de colaboración para identificar os olores das casas, proseguimos coas actividades dentro de Reflexarte - Educación Responsable. Propuxémoslle ao noso alumnado que representara a través de debuxos as emocións (ira - alegría - medo - noxo) e aínda que xa o sabíamos, queremos dicilo: PERO QUE ARTISTAS TEMOS!!!
El arte nos da la posibilidad de expresar nuestras emociones. Como no tuvo mucho éxito en las familias la solicitud de colaboración para identificar los olores de las casas, proseguimos con las actividades dentro de Reflejarte - Educación Responsable. Le propusimos a nuestro alumnado que representara a través de dibujos las emociones (ira - alegría - miedo - asco) y aunque ya lo sabíamos, queremos decirlo: Pero que artistas tenemos!viernes, 18 de junio de 2021
A ALEGRÍA A TRAVÉS DA VISTA
E chegamos ao final do programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos - Alegría" co sentido da VISTA. Nesta entrada poñeremos as diferentes experiencias nas aulas do centro.
Y llegamos al final del programa "Sentimos las emociones a través del los sentidos - Alegría" con el sentido de la vista. En esta entrada pondremos las diferentes experiencias en las aulas del centro.
miércoles, 16 de junio de 2021
LECTURAS E EMOCIÓNS. EDUCACIÓN RESPONSABLE. ANO III
Este curso traballamos co libro "Versos de conto". A metodoloxía usada foi diversa e tendo en conta o nivel do alumnado co que se traballou, as súas necesidades e posibilidades.
Participaron la elaboración dos proxectos alumnado do 1º e 3º nivel do centro. Contamos coa colaboración dos titores dos cursos implicados e a especialista en AL do 1º nivel.
O noso obxectivo principal foi experimentar coas emocións, adentrándonos na literatura dos poemas do recurso "Versos de Conto".
Este curso hemos trabajado con el libro “Versos de CUENTO”. La metodología empleada ha sido diversa teniendo en cuenta el nivel del alumnado con los que se ha trabajado, sus necesidades y posibilidades.
Han participado en la elaboración de los proyectos, alumnos del 1º y 3º Nivel de Ed. Especial de nuestro Centro Educativo CEE A BARCIA.
Y hemos contado con la colaboración de los tutores de los cursos implicados y la especialista de A.L del 1º Nivel.
Nuestro objetivo principal fue experimentar con las emociones, adentrándonos en la literatura de los poemas del recurso “ Versos de CUENTO “.
Creando historias en proyección y jugando con la música. Nosotros le llamamos “ El cine MÁGICO”.
Hai que dicir tamén que debido ás circunstancias pandémicas que rodearon este curso 2020-2021, as sesións alargáronse máis do previsto polo que máis que cantidade de material primamos a calidade do mesmo.
Os poemas seleccionáronse tendo en conta o nivel e comprensión do alumnado, buscando a sinxeleza da linguaxe e o vocabulario cotiá.
Foron:
Hay que decir también que debido a las circunstancias pandémicas que han rodeado este curso 2020-2021, las sesiones se han alargado más de lo previsto por lo que más que cantidad de material hemos primado la calidad del mismo.
Los poemas han sido seleccionados teniendo en cuenta el nivel de comprensión del alumnado , buscando la sencillez del lenguaje y la cotidianeidad del vocabulario .
Estes fueron :
“ EL DUENDE SIMÓN”
"EL SIRENO” (onde se xogou coas voces).
A experiencia foi moi bonita e excitante, aos nenos pareceulles máxico que os contos cobrasen vida a través do noso cine máxico. Tamén conseguimos despertar diferentes emocións dependendo da música e a posta en escea dun mesmo material.
Ademáis a sinxeleza do recurso e a súa versatilidade fixo que emocionara a tódalas idades.
Misión cumplida!
La experiencia fue muy bonita y excitante, a los niños les pareció mágico que los cuentos cobrasen vida a través de nuestro cine mágico. También conseguimos despertar distintas emociones dependiendo de la música y la puesta en escena de un mismo material.
Además la sencillez del recurso y su versatilidad hizo que emocionara a todas las edades.
Misión cumplida!!
COMO ESTÁS VEXETAL!
Durante todo o curso na aula 4 estiveron a traballar as emocións a través de diferentes actividades. Queremos compartir con todos e todas a personalización que fixeron do conto "Como estás vexetal!". Este conto tamén se utilizou na actividade de apadriñamento lector organizado pola Biblioteca do centro.
O esforzo mereu a pena. Parabéns aula 4!!!
Durante todo el curso en el aula 4 estuvieron trabajando las emociones a través de diferentes actividades. Queremos compartir con todos y todas la personalización que hicieron del cuento "Cómo estás vegetal!". Este cuento también se utilizó en la actividad de apadrinamiento lector organizado por la Biblioteca del centro. El esfuerzo mereció la pena. Felicidades aula 4!.
lunes, 14 de junio de 2021
A ALEGRÍA A TRAVÉS DO TACTO
Seguimos co programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos". Traballamos a alegría a través do tacto, experimentando con diferentes formas, texturas e temperaturas. Nesta entrada poremos as experiencias nas diferentes aulas.
Seguimos con en el programa "Sentimos las emociones a través del los sentidos". Trabajamos la alegría a través del tacto, experimentando con diferentes formas, texturas y temperaturas. En esta entrada pondremos las experiencias en las diferentes aulas.
lunes, 31 de mayo de 2021
SENTIMOS AS EMOCIÓNS A TRAVÉS DO SENTIDO DO OLFACTO
Durante esta semana estivemos a sentir as emocións a través do sentido do olfacto. Nesta publicación iremos colgando as fotos desta actividade.
Durante esta semana estuvimos sintiendo las emociones a través del sentido del olfacto. en esta publicación iremos colgando las fotos de esta actividad.
miércoles, 26 de mayo de 2021
UN CURSO CHEO DE EMOCIÓNS
O Equipo de Educación Responsable colocou na entrada do centro un mural elaborado polo alumnado da aula 5 para que nos contedes os vosos pensamentos sobre este cursos tan "rariño" que está a puntiño de rematar. Así que animádevos e a participar.
El Equipo de Educación Responsable colocó en la entrada del centro un mural elaborado por el alumnado del aula 5 para que nos contéis vuestros pensamientos sobre este curso tan "rarito" que está a puntito de acabar. Así que animaros y a participar.
martes, 25 de mayo de 2021
SENTIMOS A ALEGRÍA A TRAVÉS DO SENTIDO DO GUSTO
O Equipo de Educación Responsable do cole, a través do Grupo de Traballo que están a realizar, deseñou un programa para que sintamos as nosas emocións a través dos sentidos. A primeira emoción é a alegría e o sentido é o do gusto. A través de diferentes receitas experimentaremos coas nosas emocións.
A medida que nos cheguen as fotos irémolas colgando nesta entrada!
El Equipo de Educación Responsable del cole, a través del Grupo de Trabajo que están realizando, diseñó un programa para que sintamos nuestras emociones a través de los sentidos. La primera emoción es la alegría y el sentido es el gusto. A través de diferentes recetas experimentaremos con nuestras emociones. A medida que nos lleguen las fotos las iremos colgando en esta entrada!
domingo, 16 de mayo de 2021
SENTIMOS A TRAVÉS DO SENTIDO DO OLFACTO
Este curso o Equipo de Educación Responsable deseñou o programa "Sentimos as emocións a través dos sentidos". Nas vindeiras semanas traballaremos as emocións a través do sentido do olfacto. Queremos deixarvos un vídeo que explica moi ben que é o que imos facer!
Este curso el Equipo de Educación Responsable diseñó un programa "Sentimos las emociones a través de los sentidos". En las próximas semana trabajaremos las emociones a través del sentido del olfato. queremos dejaros un vídeo que explica muy bien qué es lo que vamos a hacer.
Este curso el Equipo de Educación Responsable diseñó un programa "Sentimos las emociones a través de los sentidos". En las próximas semana trabajaremos las emociones a través del sentido del olfato. queremos dejaros un vídeo que explica muy bien qué es lo que vamos a hacer.
miércoles, 21 de abril de 2021
AS COUSAS BOAS DA VIDA VI
As tres últimas cancións... Moitas grazas por compartir esa música especial e que vos levanta o ánimo e vos enche de enerxía.
Las tres últimas canciones... Muchas gracias por compartir esa música especial y que os levanta el ánimo y os llena de energía.
Y seguimos con esas canciones que nos levantan el ánimo y nos llenan de energía.
- MAMBO NUMBER 5 (Lou Bega)
- MUÑEQUITA LINDA (Juan Magan)
- EL MISMO SOL (Álvaro Soler)
martes, 13 de abril de 2021
A COUSA QUE MÁIS DOE NO MUNDO
Co alumnado que está polas tardes cos mestres/as estivemos a traballar as mentiras, por que as contamos e o dano que poden causar. Como punto de partida contamos o conto "A Cousa que máis doe do mundo".
Con el alumnado que está por la tarde con los profesores/as estuvimos trabajando las mentiras, por qué las contamos y el daño que nos pueden causar. Como punto de partida contamos el cuento "La cosa que más duele del mundo".
Un curioso conto que nos permitiu centrar a sesión e traballar de maneira dinámica e moi participativa co alumnado.
Un curioso cuento que nos permitió centrar la sesión y trabajar de manera dinámica y muy participativa con el alumnado.
miércoles, 7 de abril de 2021
AS COUSAS BOAS DA VIDA V
Moitísimas grazas pola vosa participación. Aquí tedes 3 cancións máis para animarse.
Muchísimas gracias por vuestra participación. Aquí tenéis 3 canciones más para animarse.
- LA PEGATINA (Miranda)
- AMOR DE SAN JUAN (Niña Pastori)
- LA FUERZA DE LA VIDA (Paola Vallesi)
viernes, 2 de abril de 2021
ALEGRE OU TRISTE!. XOGAMOS
Na aula 4 estiveron a xogar coas cariñas de alegre e triste!
En el aula 4 estuvieron jugando co las caritas de alegre y triste!
miércoles, 31 de marzo de 2021
AS COUSAS BOAS DA VIDA IV
E seguimos... 3 cancións máis para animarnos!
Y seguimos... 3 canciones más para animarnos!
Y seguimos... 3 canciones más para animarnos!
- A QUIÉN LE IMPORTA (Alaska)
- BELLA CIAO (Manu Pilas)
- TENGO EL CORAZÓN CONTENTO (Marisol - Pepa Flores).
jueves, 25 de marzo de 2021
AS EMOCIÓNS E AS CORES. QUE BOA CONXUGACIÓN!
O alumnado da aula 4 estivo a traballar as emocións dunha forma moi divertida, conxugando as emocións e as cores!
El alumnado del aula 4 estuvo trabajando las emociones de una forma muy divertida, conjugando las emociones y los colores!
miércoles, 24 de marzo de 2021
AS COUSAS BOA DA VIDA III
Deixámosvos 3 novas cancións para subir o ánimo sempre que esteamos un pouquiños de "baixón".
Os dejamos 3 nuevas canciones para subir el ánimo siempre que estemos un poquito de "bajón"
- TENGO UN JARDÍN DE ROSAS (Wilfrido Vargas)
- RESISTIRÉ (Dúa Dinámico).
- SOBREVIVIRÉ (Mónica Naranjo)
martes, 16 de marzo de 2021
AS COUSAS BOAS DA VIDA. PARTE II
E aquí tedes 3 cancións para animarse e poñerse a bailar! (moitas grazas pola vosa participación).
Y aquí tenéis 3 canciones para animarse y ponerse a bailar! (muchas gracias por vuestra participación)
"Vivir mi vida" de Marc Anthony
"Jerusalema" de Master KG
"La vida es un carnaval" de Celia Cruz
lunes, 15 de marzo de 2021
A ALEGRÍA A TRAVÉS DO SENTIDO DO OÍDO
Comezamos o noso camiño polas diferentes emocións. Que música nos transmite ledicia?
A música foi seleccionada en función do alumnado de cada aula e do nivel ao que pertencen. 3 cancións por aula.
Empezamos nuestro camino por las diferentes emociones. Qué música nos transmite alegría?. La música fue seleccionada en función de cada aula y del nivel nivel alque pertenecen. 3 canciones por aula.
Empezamos nuestro camino por las diferentes emociones. Qué música nos transmite alegría?. La música fue seleccionada en función de cada aula y del nivel nivel alque pertenecen. 3 canciones por aula.
- Io sono un bambino, pico piccolino (Popular).
- Jota da gheada (Berrogüeto).
- Yo soy así.
- Era un gato grande.
- Dynamite (BTS).
- Carnaval de los animales, León (Camille Saint-Saëns).
- Carnaval de los animales, Pingüino (Camille Saint-Saëns).
- En la granja de mi tio (Popular)
- En el auto de papa (Popular)
- Cliffs of dover (Eric Jonhson)
- Kings and Queens (Ava Max)
- Levitating (Dua Lipa)
- Danza de Meirol (Berrogüeto)
- Un elefante se balanceaba (Popular)
Y también una risa de bebé... a quién no contagia una risa así?
Suscribirse a:
Entradas (Atom)






























