martes, 12 de mayo de 2020

EDUCACIÓN MUSICAL V: TRABALLANDO NA CASA

Ola!
Que tal estades?. Espero que ben e que pouco a pouco as nosas vidas volvan á normalidade. Aquí vos deixo o traballo de Educación Musical, espero que vos guste!
Hola:
¿Qué tal estáis?. Espero que bien y que poco a poco nuestras vidas vuelvan a la normalidad. Aquí os dejo el trabajo de Educación Musical, espero que os guste!

  • ACTIVIDADE XOGAMOS CO RITMO/ ACTIVIDAD JUGAMOS CON EL RITMO. 
Para esta actividade imos precisar dunhas culleres e catro tapóns ou tapas de plástico. Música: Marcha Radetzky de Richard Strauss. Intentaremos marcar o pulso coas culleres enriba dos tapóns ou tapas como se mostra no vídeo que está a continuación. 
Para esta actividad vamos a necesitar unas cucharas y cuatro tapones o tapas de plástico. Música de la Marcha Radetzky de Richard Strauss. Vamos a intentar marcar el pulso con las cucharas encima de los tapones o tapas de plástico como se muestra en el video que está a continuación.

  • ACTIVIDADE DANZA DA FADA DE AZUCRE/ ACTIVIDAD DANZA DEL HADA DE AZÚCAR. 
Convídovos a facer unha escoita activa da Danza da Fada de Azucre do compositor P. I. Tchaikovsky. A prosposta é a seguinte: tedes que facervos con dous rotuladores, ceras, lapis, o que teñades a man, e intentar debuxar o que a música vos suxira: liñas, puntos, espirais, círculos… Déixovos un vídeo de exemplo para sacar algunha idea. 
Os debuxos que fagades debedes envialos ao enderezo electrónico: cee.barcia@edu.xunta.gal concretando no asunto da mensaxe “Educación Musical”. 
Os invito a hacer una escucha activa de la Danza del Hada de Azúcar del compositor P. I. Tchaikovsky. La propuesta es la siguiente: tenéis que haceros con dos rotuladores, ceras, lápices, lo que tengáis a mano e intentar dibujar lo que la música os sugiera: lineas, puntos, espirales, círculos,…. Os dejo un video de ejemplo para sacar alguna idea. Los dibujos resultantes de la actividad debéis enviarlos al correo electrónico: cee.barcia@edu.xunta.gal concretando en el asunto del mensaje “Educación Musical”. 

  • ACTIVIDADE “QUEDAMOS NA CASIÑA” 
Imos a aprender o baile da canción “Quedamos na casiña”, que vimos no Bloque II. Déixovos un vídeo explicativo. Ánimo!! 
Vamos a aprender el baile de la canción “Quedamos na casita”, que vimos en el Bloque II. Os dejo un vídeo explicativo. Ánimo!! 

  • ACTIVIDADE XOGAMOS A ADIVIÑAR OS SONS DA CASA/ JUGAMOS A ADIVINAR LOS SONIDOS DE LA CASA 
Seguindo coa dinámica das actividades de discriminación de sons, imos ver que tal se vos da adiviñar os distintos sons que temos pola casa. Primeiro escoitamos e despois comprobamos se corresponde coa imaxe. Moita Sorte!! 
Siguiendo con la dinámica de las actividades de discriminación de sonidos, vamos a ver que tal se os da adivinar los distintos sonidos que tenemos por casa. Primero escuchamos y después comprobamos con la imagen. Mucha Suerte!! 

  • ACTIVIDADE DE RELAXACIÓN/ ACTIVIDAD DE RELAJACIÓN 
Para relaxarnos imos escoitar esta fermosa canción interpretada por Uxía Senlle. Podedes escoller entre: bailar, bater as mans, facer un debuxo en papel ou coa man no aire, o que mellor vos suxira a música. Agardo que a disfrutedes!. 
Para relajarnos vamos a escuchar esta preciosa canción interpretada por Uxía Senlle. Podéis escoljer entre: bailar, palmear, hacer un dibujo en papel o con la mano en el air, lo que mejor os sugiera la música. Espero que la disfrutéis!. 


Podedes descargar as actividades aquí! (Podéis descargar las actividades aquí!)

No hay comentarios: