As aulas 4 e 11 xuntáronse para preparar uns xeados moi fresquiños para combatir esta calor. Non hai nada como unha merenda entre amigos á sombriña no noso patio...
Las aulas 4 y 11 se juntaron para preparar unos helados muy fresquitos para combatir este calor. No hay nada como una merienda entre amigos a la sombrita en nuestro patio...
.png)








.png)
.png)