lunes, 6 de abril de 2020

TRABALLANDO NA CASA. 1º NIVEL (BLOQUE II)

Ola!
Que tal estades?. Todos os/as vosos/as mestres/as desexamos que esteades ben e que pronto nos poidamos ver.
Aquí vos deixamos tarefas para facer na casa. Esperamos que vos guste!
ACTIVIDADES DE ESTIMULACIÓN TÁCTIL
Actividades para desenvolver e avaliar o desenvolvemento táctil con obxectos cotiáns e familiares:
1ª ACTIVIDADE: "Recoñecemento de obxectos baseados en texturas, materiais e temperaturas".
  • Materiais: pano de cociña, esponxa de baño, cepillo de dentes, culler, xoguete recheo, pelota de tenis (se non o tes, funcionará un pequeno, aínda que é preferible ter o pelo), estropaxo, ... (valen outros obxectos familiar e cunha textura lisa e rugosa.
  • Tempo: Todos os días só traballamos con dous obxectos opostos, 15 minutos.
  • Metodoloxía. Preténdese clasificar, para poder darnos o obxecto que non é cálido ou suave cando primeiro tocou a cara e logo só coa man. Debemos realizar a actividade con paciencia, cariño e indicando o nome en todo momento. Por exemplo:


2ª ACTIVIDADE: "Recoñecemento de obxectos a partir do son e do olfato"
  • Materiais: botella con lentellas (ou outro obxecto dentro), botella cun aroma dentro (gotas de perfume ou colonia), botella cun mal cheiro dentro (loxicamente asegúrese de que teñan un tapón ou que non poidas meter na boca algo perigoso), pano non empapado, pero con olor a colonia, con mal olor (pode ser con pingas dalgún licor), etc.
  • Tempo: Todos os días só traballamos con dous obxectos opostos, 15 minutos.
  • Metodoloxía. Como na actividade anterior, o neno debe clasificar ou darnos o trapo que non lle gusta ou a botella que non lle gusta debido ao mal cheiro (ou porque non ten son).
Para manitas, algodóns con cheiro nun soporte de galletas ou nunha cunca de ovo.


3ª ACTIVIDADE: “Recoñecemento de obxectos en función da súa forma, tamaño e peso”.
  • Materiais: botellas completas e baleiras, botellas pequenas e grandes, culleres pequenas e grandes, coches pequenos e grandes, bolas de diferentes tamaños, trapos de toalla, ...
  • Tempo: Todos os días só traballamos con dous obxectos opostos, 15 minutos.
  • Metodoloxía. Pedimos materiais pesados ​​e grandes (a clasificación faise por nós mediante solicitudes)
4ª ACTIVIDADE: "Recoñecemento de obxectos dunha parte ou parte dela."
  • Materiais: roda ou volante do coche, coche, tapón de botella, botella, pano pequeno, toalla, culler, placa (plástico), ...
  • Tempo: Todos os días só traballamos con dous obxectos opostos, 15 minutos.
  • Metodoloxía. Pedímoslle cun obxecto na man para que nos dea o outro (se temos unha roda ou volante pedimos o coche, se temos o tapón pedimos a botella, se temos a culler pedimos a placa, etc.
5ª ACTIVIDADE: Xogo.
Mandámoslle soprar por unha palla que metemos en auga cun lavalouza, ten que intentar collelos.
Tamén podes crear esta construción, pero o neno se molla.


PROPOSTA DE TRABALLO DAS AULAS 11 E 12:
  • TRABALLAMOS AS SENSACIÓNS:
    • Sons/tacto: Álbum “Fíos do querer”:
      •  “Cinco dedin os”: Tocamos os dediños mentres cantamos a cantiga.
      •  “Un bico polo aire”: Subir e baixar brazos, abanear por riba e baixo da cabeza.
      • “Se ti te mancas”: Traballamos o sopro
  • Gusto: Vídeos de Youtube:
    • Canción:  “Conecta Kids y Pocoyó-Un chef genial”. Introdución á cocina.

o   Sabor doce: canción: ”Choco-Choco-la-la Choco-choco te-te”. Probamos alimentos que saiban a chocolate.

  • CONTOS:
A través da seguinte proposta de contos semanais pretendemos continuar cótraballoxa iniciado con contos xa coñecidos polo alumnado a través dos que traballamos aspectos como a comprensión, empatía, emocións e comunicación.
Despois da lectura/visionado do conto podemos traballar actividades que desenvolvan a comprensión da historia xunto cós aspectos comunicativos, facéndolles preguntas de si/non sobre aspectos concretos do conto.
    • “RUFUS” (traballaremos emocións como triste/contento e a comprensión do conto a través da comunicación con preguntas de si/non)
    • CHIVOS E CHIVÓNS:  (se o conto se conta de forma oral é mellor substituír aos chivos por burriños, tal cal faciamos na aula, xa que se trata dun animal máis facilmente recoñecible para os nenos/as). É interesante identificar cada un dos animais con elementos distintivos (grande, mediano, pequeno … ou darlle a cada animal un son distinto).





Deixámosvos un manual do comunicador Symbo Talk elaborado polo titor da aula 9: 


Desde aquí podedes descargar o BLOQUE II de actividades do 1º nivel.

No hay comentarios: