martes, 21 de abril de 2020

A PIRÁMIDE DOS ALIMENTOS


Unha das actividades que realizamos dentro do programa de Aliméntate ben, foi a construcción moi sinxela dunha pirámide dos alimentos. Fixémola recortando productos esenciais que aparecían en diversos folletos de publicidade de ofertas de distintas cadeas de supermercados. Antes de nada, falamos e diferenciamos cales eran os alimentos que debemos inxerir todos os días, os que debemos de tomar unha ou dúas veces á semana e tamén daqueles que soamente os deberíamos de comer en contadas ocasións ou de forma mais esporádica. Velaiquí tedes o resultado. 
Una de las actividades que realizamos dentro del programa de Aliméntate bien, fue la construcción muy sencilla de una pirámide de los alimentos. La hicimos recortando productos esenciales que aparecían en diversos folletos de publicidad de ofertas de distintas cadenas de supermercados. Antes de nada, hablamos y diferenciamos cuales eran los alimentos que debemos ingerir todos los días, los que debemos de tomar una o dos veces a la semana y también de aquellos que solamente los deberíamos de comer en contadas ocasiones o de forma más esporádica. Aquí tenéis el resultado. 



A verdade é que foi unha sesión moi interesante, onde todos e cada un de nós fomos expresando os alimentos que máis nos gustan e tamén os que menos. O importante de todo isto é que levemos unha alimentación o máis saudable posible e completándoa con exercicio físico. Enlazando cos bos hábitos saudables, a profe Lucía elaborou a seguinte presentación sobre os alimentos que debemos consumir sobre todo nestes días de confinamento. Moitas gracias Lucía e espero que vos guste.
La verdad es que fue una sesión muy interesante, donde todos y cada uno de nosotros fuimos expresando los alimentos que más nos gustan y también los que menos. Lo importante de todo esto es que llevemos una alimentación lo más saludable posible y completándola con ejercicio físico. Enlazando con los buenos hábitos saludables, la profe Lucía elaboró la siguiente presentación sobre los alimentos que debemos consumir sobre todo en estos días de confinamiento. Muchas gracias Lucía y espero que os guste.






No hay comentarios: