Ola nenos e nenas:
Esperamos que esteades moi ben (e as vosas familias tamén). Queredes aprender xogando?, pois aló imos!
Hola niños y niñas:
Esperamos que estéis muy bien (y vuestras familias también). ¿Queréis aprender jugando?, pues allá vamos!
- 1ª ACTIVIDADE: Vehículos. “Larry y los huevos sorpresa”
- 2ª ACTIVIDADE: Animales. “Larry Huevos Sorpresa”
- 3ª ACTIVIDADE: Colores.
- 4ª ACTIVIDADE: Figuras geométricas
- 5ª ACTIVIDADE: Sonidos de animales
- 6ª ACTIVIDADE: Un poco de todo
- 7ª ACTIVIDADE: Animales Vertebrados e Invertebrados (Actividad que no la tienen que hacer todos)
- 8ª ACTIVIDADE: Contacontos do libro “Mamá” de Kalandraka Tv
Suxerencia: ao final do contacontos, a autora Mariana Ruíz Johson, presenta unha actividade de manualidades moi sinxela para facer cos vosos fillos/as con materiais que teñades por casa.
Moito ánimo!!!! (se vos atrevedes, podedes mandar as vosas creacións ao correo do colexio cee.barcia@edu.xunta.gal)
- 9ª ACTIVIDADE: A continuación imos a traballar a discriminación visual buscando a imaxe que é diferente.
- 10ª ACTIVIDADE: Conceptos básicos
- 11ª ACTIVIDADE: Actividades para axilizar a representación dos estímulos visuais inconscientemente (de xeito case intuitivo).
- Obxectivo: identificar perigos, alimentos e poder acadar recompensas.
- Método: traballar o subconsciente para evitar os erros.
Xogar co olfato e as cores.
Nesta actividade poñemos tras unha separación, como pode ser unha caixa de cartón, un plátano que previamente estivo preto do nariz do neno, e preguntámoslle: Onde está o papel amarelo como o plátano?.
A mesma actividade podémoslla facer cun limón.
Outro exercicio sería trocar a ficha amarela por unha verde e no sitio do plátano poñer un terrón de herba ou musgo. Nesta ocasión preguntaríamos: Onde está o papel verde como a herba?
Deste tipo podemos facer varias actividades repasando as cores do parchís (amarelo, verde, azul e vermello).
Asociación visual.
Asociación visual.
Nesta actividade podemos ensinar unha foto do pai/nai cun xersei de cor verde, cor que nese momento debe vestir, e logo preguntarlle: Onde está a ficha verde como papá/mamá? (lóxicamente si non temos xersei ou camiseta verde utilizamos outra cor para a actividade, o ideal sería utilizar unha cor que se utilizara moito na casa).
Asociación sonido obxecto.
Asociación sonido obxecto.
Nesta actividade poñemos un son de fondo, neste caso o ruído dunha pandeireta, si non o tedes poderes utilizar a do vídeo que enviei nas actividades da semana pasada1, e logo decímoslle ó neno -colle a pandeireta.
A mesma actividade a podemos facer con outros obxectos, máis adiante (e despois de varias repeticións) con fotos. Por exemplo a foto dun familiar e poñemos de fondo a voz co móbil do familiar.
A mesma actividade a podemos facer con outros obxectos, máis adiante (e despois de varias repeticións) con fotos. Por exemplo a foto dun familiar e poñemos de fondo a voz co móbil do familiar.
Asociación con xoguetes.
Neste caso poñemos dúas fotos/debuxos, unha foto calqueira ou debuxo e outra dunha moto e facemos o son da moto (ou ruído co móbil). O neno ten que coller a moto.
En todas as actividades temos que intentar distraelo co ruído de fondo ou co olfato ou doutro xeito para que o neno actúe instintivamente.
En todas as actividades temos que intentar distraelo co ruído de fondo ou co olfato ou doutro xeito para que o neno actúe instintivamente.
Asociación foto emocións.
Temos que colocar dúas fotos (poden ser de familiares ou copias das que adxunto), temos que facer que choramos e mandarlle ó neno que sinale a foto do neno que chora, do que está triste.
Máis actividades en: https://www.orientacionandujar.es/2013/03/14/estimulacion-tempranavisual/
Sentado/acostado.
Xogar a encher baleirar recipientes. Acompañar sempre coas palabras dentro e fora.
No hay comentarios:
Publicar un comentario