viernes, 19 de junio de 2020

AULA MULTISENSORIAL. BLOQUE IX (Traballando na casa)

Queridas familias: 
Atopámonos no final de curso e no comezo dunha estación moi rica en relación á estimulación multisensorial, integración do esquema corporal e a psicomotricidade como é o verán. Período no que as condicións climáticas, os escenarios e os ritmos na rutina mudan, facilitando o achegamento de estímulos aos corpos e ás peles dos vosos fillos e as vosas fillas. 
Aproveitade a tope o que nos brinda o verán e convertede en experiencias sensoriais calquera paseo ou excursión no exterior, tendo aliados tan fieis coma os baños de sol, a brisa, o cheiro das plantas e flores, o arrecendo e o son do mar, as sombras e claros das árbores, a frescura das augas nos ríos, lagos (ou piscinas) o movemento e xogos de pequenos e grandes animais,...A Natureza en si é un recurso tan forte e inesgotable que facilita unha mellor conexión co entorno, por parte dos nenos e nenas. 
Por iso é que, despois de tres meses articulando sesións de estimulación multisensorial pensadas para traballar no interior dos fogares, este documento pretende ser, ademais dunha cálida despedida de curso, unha invitación á levar a cabo o que aprendemos nestes meses de confinamento no exterior, nos paseos diarios, pola NATUREZA. 
Para máis información e formación sobre a estimulación multisensorial aquí vos deixo as seguintes páxinas-web con actividades, bibliografía e máis recursos que espero vos sexan de utilidade. 

Queridas familias: 
Estamos a finales de curso y en el comienzo de una estación muy rica en relación con la estimulación multisensorial, la integración del esquema corporal y las habilidades psicomotoras como es el verano. Período en el que las condiciones climáticas, los escenarios y los ritmos en la rutina cambian, facilitando el acercamiento de los estímulos a los cuerpos y las pieles de vuestros hijos e hijas. 
Aproveche al máximo lo que el verano tiene para ofrecer y convierta cualquier paseo o excursión en el exterior, en experiencias sensoriales, con aliados tan fieles como son los baños de sol, la brisa, el olor de las plantas y flores, el aroma y el sonido del mar, las sombras. y claros de los árboles, la frescura de las aguas de los ríos, lagos (o piscinas), el movimiento y los juegos de pequeños y grandes animales, ... La naturaleza en sí misma es un recurso tan fuerte e inagotable que facilita una mejor conexión con el medio ambiente, para parte de los niños y niñas. 
Es por eso que, después de tres meses de articular sesiones de estimulación multisensorial diseñadas para trabajar en interior de los hogares, este documento pretende ser, además de una cálida despedida de curso, una invitación para llevar a cabo lo que hemos aprendido en estos meses de confinamiento, en el exterior, en los paseos diarios, por la NATURALEZA. 
Para obtener más información y capacitación sobre estimulación multisensorial, aquí les dejo las siguientes páginas web con actividades, bibliografía y más recursos que espero sean de utilidad. 
  • Integración sensorial vs Estimulación multisensorial. 
  • PÁGINA WEB DE MATERIAL ESPÉCIFICO: Elementos en foam para a estimulación psicomotriz.

No hay comentarios: