jueves, 3 de marzo de 2016

EDUCACIÓN VIAL COA POLICÍA LOCAL DE SANTIAGO

Dende fai uns anos, a Educación Vial é un dos contidos que traballamos anualmente. Dentro deste contexto, a Policía Local de Santiago de Compostela veu ao noso centro para ensinarnos as normas básicas como peóns responsables e así evitar accidentes. 
As actividades dividíronse en 2 apartados: unha charla dinámica para o alumnado do 3º nivel e a experiencia de montar nos vehículos da Policía Local. 
Que ben o pasou o noso alumnado!. Queremos agraderlles aos axentes que viñeron o simpáticos/as que foron e o felices que fixeron ao noso alumnado coa súa visita (ademais, por suposto, das aprendizaxes que nos ofreceron!).
Desde hace unos años, la Educación Vial es uno de los contenidos que trabajamos anualmente. Dentro de este contexto, la Policía Local de Santiago de Compostela vino a nuestro centro para enseñarnos las normas básicas como peatones responsables y así evitar accidentes. Las actividades se dividieron en 2 apartados: una charla dinámica para el alumnado del 3º nivel y la experiencia de montar en los vehículos de la Policía Local. 
Que bien lo pasó nuestro alumnado!. Queremos agradecerles a los agentes que vinieron lo simpáticos/as que fueron y lo felices que hicieron a nuestro alumnado con su visita (además, por supuesto, de los aprendizajes que nos ofrecieron!).


1 comentario:

Majo Montero dijo...

Qué ben o pasaron os/as rapaces!!! Qué cercano o persoal do corpo de policía!! Gracias!!!