martes, 26 de junio de 2012

Subxestións do departamento de A.L: Xa non son pequeno

Son un ser en desenvolvemento, e este é un proceso lento, pero...



- Non me deas todo feito. Dáme responsabilidades adaptadas a miña idade e capacidade.








- Teño que aprender a comer cada vez menos triturado ata facelo de forma sólida. (O contacto con diferentes texturas e sabores é imprescindible para o desenvolvemento dunha boa función mastigatoria).







  - Preciso ser cada vez máis autónomo
non me axudes máis do necesario.                              








- Fomenta a miña actividade e actitudes exploratorias.









 - Dáme a oportunidade de elixir sinalando e collendo obxectos, isto motivarame a usar e desenvolver as habilidades comunicativas.







- Fálame sempre mentres realizamos todo tipo de tarefas (comer, baño, vestido...).







 - A atención conxunta (onde ti e teu fillo facedes, mirades e escoitades as mesmas cousas) desenvolven habilidades necesarias para aprender e comunicar.








- Utilizar os xestos naturais sempre, para apoiar a palabra falada.






-Acepta as miñas limitacións, pero ten en conta as miñas posibilidades e o valor da estimulación, a motivación e o esforzo conxunto (é imprescindible para a aprendizaxe da linguaxe).






* A permisividade fai que non se controlen as condutas. A concesión das demandas contribúe a formar persoas inmaduras, sen interese, apáticas.

No hay comentarios: