lunes, 25 de noviembre de 2019

EDUCACIÓN VIARIA COA POLICÍA LOCAL DE SANTIAGO

O mércores 20 visitounos a Policía Local de Santiago para traballar co noso alumando a Educación Viaria. Faláronlle de como tiñan que ir cando camiñen polas rúas, onde están os perigos, por onde hai que cruzar a estrada... Como era de esperar o noso alumnado estivo moi atento e participativo na charla... animáronse tanto que o venres ían explicar eles/elas o aprendido a mestra de tarde.
Por mor do mal tempo non puidemos montar no coche nin na moto e tampouco puidemos realizar a saída escolar á Comisaría de Policía. Estas dúas actividades realizaranse cando as condicións meteorolóxicas melloren.
El miércoles 20 nos visitó la Policía Local de Santiago para trabajar con nuestro alumnado la Educación Vial. Le hablaron de como tenían que ir caminando por las aceras, donde están los peligros, por donde hay que cruzar la carretera... Como era de esperar nuestro alumnado estuvo muy atento y participativo en la charla... se animaron tanto que el viernes le iban a explicar ellos/ellas lo aprendido a la profe de tarde. Por culpa del mal tiempo no pudimos montar en el coche ni en la moto y tampoco realizar la salida escolar a la Comisaría de Policía. Estas dos actividades se harán cuando las condiciones meteorológicas mejoren.


No hay comentarios: