lunes, 12 de febrero de 2018

MENSAXES DE PAZ


Na ÁRBORE DA PAZ, non só están as mans do noso alumnado. As familias do CEE A BARCIA pa rticiparon enviando un debuxo e unha mensaxe de paz.
En el ÁRBOL DE LA PAZ, no solo están las manos de nuestro alumnado. Las familias del CEE A BARCIA participaron enviando un dibujo y un mensaje de paz.

"A maior felicidade está en estar en paz cun mesmo e cos demais" (La mayor felicidad está en estar en paz con uno mismo y con los demás)


"A paz é importante para todo o mundo" (La paz es importante para todo el mundo)


"A única maneira de traer a paz á Terra é aprender a facer pacífica a nosa propia vida" (La única manerea de traer la paz a la Tierra es aprender a hacer pacífica nuestra propia vida)


"Pensei ter que ensinarlle a miña filla acerca do Mundo. Con sorte, algún día o Mundo aprenderá da miña filla". (Pensé en tener que enseñarle a mi hija sobre el Mundo. Con suerte, algún día, el Mundo aprenderá de mi hija)


"Que nunca máis houbese máis guerras e violencia de ningún tipo. E que todo o Mundo fora feliz" (Que nunca hubiese más guerras y violencia de ningún tipo. Y que todo el Mundo fuera feliz)


"A xustiza, e o valor donde todos somos iguais, e ninguén vale máis que ninguén, e todos xuntos traballamos pola paz". (La justicia, y el valor donde todos somos iguales, y nadie vale más que nadie, y todos juntos trabajamos por la paz)


"A paz non se pode lograr a través da violencia, só se pode lograr mediante a comprensión" (La paz no puede lograrse a través de la violencia, solo puede lograrse mediante la comprensión)


"A paz non se vende, trabállase" (La Paz no se vende, se trabaja)


"Debes ser o cambio que desexas ver no Mundo" (Debes ser el cambio que deseas en el Mundo)


" A persoa que non está en paz consigo mesma, será unha persoa en guerra co Mundo" (La persona que no está en paz consigo misma, será una persona en guerra con el Mundo)


"Dáme a man" (Dame la mano)


E fáltanos unha mensaxe, escribirémola o xoves, a volta das vacacións! (y nos falta un mensaje, lo escribiremos el jueves a la vuelta de las vacaciones!)

No hay comentarios: