domingo, 11 de febrero de 2018

CELEBRACIÓN DÍA DA PAZ

O Luns 29 de xaneiro celebramos o DÍA DA PAZ (non nos equivocamos de día, eh!, o que pasa é que os martes é a actividade acuática cos mestres/as e sempre intentamos que non haxa ningunha actividade para ese día).
A celebración comezou a primeira hora, elaborando entre todos a nosa árbore da paz, despois baixamos ao patio para escoitar os raps das aulas 3 e 5 e para ver a solta das pombas da paz. Para finalizar vimos os vídeos das aulas 9 e 10 (en próximas entradas poderedes velos, a nós ecantáronos. E claro que sí, hai moi bos profesionais polo mundo adiante, pero os mellores e con máis ganas de traballar están aquí!)
El lunes 29 de enero celebramos el DÍA DE LA PAZ (no nos equivocamos de día, eh!, lo que pasa es que los martes es a actividad acuática con los profesores/as y siempre intentamos que no haya ninguna actividad para ese día). a celebración empezó a primera hora, elaborando entre todos nuestro árbol de a paz, después bajamos al patio para escuchar los raps de las aulas 3-5 y para ver la suelta de las palomas de la paz. Para finalizar vimos los vídeos de las aulas 9 y 10 (en próximas entradas podréis verlos, a nosotros nos encantaron. Y claro que sí, hay muchos buenos profesionales por el mundo adelante, pero los mejores y con más ganas de trabajar están aquí!)

RECORDADE:
A PAZ HAI QUE TRABALLALA TÓDOLOS DÍAS!

1 comentario:

Jorge M dijo...

Que bonito todo😊