martes, 10 de marzo de 2015

UN DÍA ÚNICO PARA PERSOAS ÚNICAS


O pasado 28 de febreiro celebrouse o Día Mundial das Enfermidades Raras.

Actualmente no mundo, máis de 3 millóns de persoas teñen algunha das consideradas enfermidades raras, a maioría son crónicas e dexenerativas.

Por sorte, no mundo que nos toca vivir, non todos somos iguais.Cada persoa ten algunha carencia do tipo que sexa, que fai de nos seres únicos. O importante é  aprender a non ver  límites, camiños cortados senón rutas alternativas.

A complexidade da maioría destas enfermidades,a falta en moitos casos de un diagnóstico, xunto con un acceso limitado a tratamentos e servizos,  supoñen unha enorme carga para as familias, tanto a nivel económico, emotivo e psicolóxico

O noso centro sumouse a esta celebración, querendo render un homenaxe a todas estas persoas  únicas e insubstituíbles que día a día camiñan na procura de esas rutas alternativas. Para eles y por eles os/as nenos/as e persoal do centro  dedicámoslles este  pequeno mural.

Departamento de Orientación do CEE A Barcia 
 

El pasado 28 de Febrero se celebró el Día Mundial de las Enfermedades Raras.

Actualmente en el mundo, más de 3 millones de personas tienen alguna de las consideradas enfermedades raras, las mayorías son crónicas y degenerativas.

Por suerte, en el mundo que nos toca vivir, no todos somos iguales. Cada persona tiene alguna carencia del tipo que sea, que hace de nosotros seres únicos. Lo importante es aprender a no ver límites, caminos cortados sino rutas alternativas.

La complejidad  de la mayoría de estas enfermedades, la falta en muchos casos de un diagnóstico, junto con un acceso limitado a tratamientos y servicios, suponen una enorme carga para las familiar, tanto a nivel económico, emotivo y psicológico.

Nuestro centro se sumó a esta celebración, queriendo rendir un homenaje a todas estas personas únicas e ireemplazables, que día a día caminan en busca de esas rutas alternativas. Para ellos y por ellos los/as niños/as y personal del centro le dedicamos este pequeño mural.  

No hay comentarios: