viernes, 27 de marzo de 2015

EN AZUL

A Asemblea Xeral das Nacións Unidas declarou o 2 de abril como Día Mundial da concienciación sobre o AUTISMO.

Na actualidade, millóns de persoas con Autismo en todo o mundo – 1 de cada 150 nenos/as están dentro do Espectro do Autismo ( é a discapacidade con maior prevaleza), seguen sufrindo discriminación social, restricións nos seus dereitos, e  na súa dignidade.

Para concienciar a sociedade, sobre a importancia  do Autismo, e poñer de relevo a necesidade de mellorar a vida das persoas que o sofren, e lograr entre todos, que poidan ter una vida plena e digna, o CEE A Barcia quere solicitar a vosa colaboración  para facer un MUNDO AZUL.

Axúdanos a pintar ese mundo, é tan fácil como: compartir un sorriso, unha aperta,unha caricia,unha man amiga...

Aquí tedes as nosas primeiras pinceladas .

La Asamblea General de las Naciones Unidas declaró el 2 de abril como Día Mundial de la concienciación sobre el AUTISMO.

En la actualidad, millones de personas con Autismo en todo el mundo - 1 de cada 150 niños/as están dentro del Espectro del Autismo (es la discapacidad con mayor prevalencia), siguen sufriendo discriminación social, restricciones en sus derechos, y en su dignidad.

Para concienciar a la sociedad, sobre la importancia del Autismo, y poner de relieve la necesidad de mejorar la vida de las personas que lo sufren, y lograr entre todos, que puedan tener una vida plena y digna, el CEE A Barcia quiere solicitar vuestra colaboración para hacer un MUNDO AZUL.

Ayúdanos a pintar ese mundo, es tan fácil como: compartir una sonrisa, un abrazo, una caricia, una mano amiga...

Aquí tenéis nuestras primeras pinceladas.






 

No hay comentarios: