As aulas de A.L en colaboración co profesorado titor, especialistas, coidadores, educadoras e familias dalgúns dos nosos alumnos, comezamos a utilizar o que denominamos "pulseira porta pictogramas", realizadas por nós, coa finalidade de anticiparlle ós alumnos a actividade que vai facer a continuación. Con isto pretendemos establecer unha relación intencionada e significante nun entorno organizado e predicible.
Si ao pictograma, engadimos a linguaxe oral e o signo (para captar a atención do alumno e proporcionarlle unha clave engadida ao significado das palabras), posiblemente aumentaremos a comprensión e a efectividade da comunicación.
Para facer estas pulseiras utilizamos pictogramas do Boardmaker
Las aulas de A.L en colaboración con el profesorado tutor, especialistas, cuidadores, educadoras y familias de algunos de nuestros alumnos, comenzamos a utilizar lo que denominamos pulseras porta pictogramas, realizadas por nosotros, con la finalidad de anticiparles a los alumnos la actividad que van a realizar a continuación. Con esto pretendemos establecer una relación significante e intencionada en un entorno organizado y predecible.
Si al pictograma le añadimos el lenguaje oral y el signo (para captar la atención del alumno y proporcionarle una clave añadida al significado de las palabras), posiblemente aumentaremos la comprensión y la efectividad de la comunicación.
No hay comentarios:
Publicar un comentario