O segundo dos nosos proxectos é unha adaptación do conto "Onde está Papá Noel?.
Aquí a nosa versión centrouse en xogos de luces e sombras, luz e escuridade para comezar a estimular os sentidos da seguinte forma: despois de elaborar nós mesmas tódolos monicreques e elementos do conto, asociamos un son e unha canción a cada un deles.
Deste xeito, as nosas contadas consistiron en amosar un elemento do Nadal en forma de pregunta: por exemplo "Onde está Rodolfo o reno?", ao tempo que amosabamos un son representativo (neste caso os cascabeis do reno).
Isto o fixemos co fin de ver a expresión dos nenos ante o son e a pregunta (ver se reaccionaban ante o son dalgunha forma). Unha vez transcorridos uns minutos o misterio resolvíase e aparecía o elemento do Nadal cando dicíamos: "está aquííí", e era o momento de sacar o monicreque con luces e unha canción asociada.
O alumnado gozou moito vendo pasar ante os seus ollos non so a Rodolfo o reno, senón que tamén ao boneco de neve, a Papá Noel, ao regalo, ás campás e incluso descubríndose eles mesmos ante un espello!.
Ao igual que co primeiro conto traballado, deixámosvos 2 achegas, unha delas resultado de experimentar coa técnica do chroma, e a outra tras gravar aos nosos peques nas contadas.
El segundo de nuestros proyectos es una adaptación del cuento "Dónde está Papá Noel?.
Aquí nuestra versión se centró en juegos de luces y sombras, luz y oscuridad para empezar estimulando los sentidos de la siguiente forma: después de elaborar nosotras mismas todas las marionetas y elementos del cuento, asociamos un sonido y una canción a cada uno de ellos. De esta forma, nuestros cuentacuentos consistieron en ir mostrando un elemento navideño en forma de pregunta: por ejemplo "Dónde está Rodolfo el reno?", al tiempo que mostrábamos un sonido representativo (en este caso, los cascabeles del reno). Esto lo hicimos con la finalidad de ver la expresión de los niños ante el sonido y la pregunta (ver si reaccionaban ante el sonido de alguna forma). Una vez transcurridos unos minutos el misterio se resolvía y aparecía el elemento navideño cuando decíamos "está aquííí", y era el momento de sacar la marioneta con luces y una canción asociada. El alumnado disfrutó mucho viento pasar ante sus ojos no sólo a Rodolfo el reno, sino que también al muñeco de nieve, a papá Noel, al regalo, a las campanas e incluso descubriéndose ellos mismos ante un espejo!. Al igual que con el primer cuento trabajado, os dejamos dos vídeos, uno de ellos resultado de experimentar con la técnica del Chroma, y otra tras grabar a nuestros peques en los cuentacuentos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario