miércoles, 3 de abril de 2019

SOMOS CREATIVOS. REFUXIOS SENSORIAIS. EDUCACIÓN RESPONSABLE


OLE, OLE e OLE!, iso é o que se merece o alumnado da Barcia e o noso mestre Juan pola obra de arte que crearon dentro de "Reflexarte" do Programa Educación Responsable. O pasado venres 28 de marzo un grupo de alumnos/as do cole asistiron a exposición  "Somos Creativos. Refuxios Sensoriais" que tivo lugar na Cidade da Cultura.
Alí tiveron que contar como se creou o noso BOSQUE DE LAS EMOCIONES. Foi unha experiencia moi gratificante e novidosa para os/as nosos/as rapaces/zas, que esperamos repetir!
Queremos facer unha mención especial para Juan pola súa dedicación, esforzo e creatividade. Este ano deixaches o nivel moi alto, que nos espera para o curso que vén? (vaino pensando!!!)
Ole, ole y ole, eso es lo que se merece el alumnado de la Barcia y nuestro profesor Juan por la obra de arte que crearon dentro de "Reflejarte" del Programa Educación Responsable. El pasado viernes 28 de marzo un grupo de alumnos/as del cole asistieron a la exposición "Somos Creativos. Refugios sensoriales" que tuvo lugar en la Ciudad de la Cultura.
Allí tuvieron que contar como se creó nuestro Bosque de las Emociones. Fue una experiencia muy gratificante y novedosa para nuestros/as niños/as, que esperamos repetir!
Queremos hacer una mención especial para Juan por su dedicación, esfuerzo y creatividad. Este año dejaste el nivel muy alto, qué nos espera para el curso que viene? (vete pensándolo!!!)

No hay comentarios: