jueves, 24 de enero de 2019

EU TEÑO A ALGUÉN NO MEU CORAZÓN

Na aula 5 estivemos a realizar unha tarefa a partir da canción "Eu teño a alguén" (Tema musical do libro-cd-dvd "Xiqui Xoque Fiú Fiú" de María Fumaça).
Para poder realizala pedimos a colaboración das familias para que nos enviaran fotos das persoas ou animais que tiñan os/as alumnos/as no seu corazón e tamén que nolo escribriran dentro dun corazón.
Cando xa tiñamos todo listo comezamos coa tarefa.
En el aula 5 estuvimos realizando una tarea a partir de la canción "Eu teño a alguén". Para poder realizarla pedimos la colaboración de las familias para que nos enviaran fotos de las personas o animales que tenían los/las alumnos/as en su corazón y también que nos lo escribieran dentro de un corazón.
Cuando ya tuvimos todo listo empezamos la tarea.
ACTIVIDADE 1: Pintamos corazóns nun mural (pintamos corazones en un mural)


ACTIVIDADE 2: Pintamos as letras para o mural (pintamos las letras para el mural)



ACTIVIDADE 3: Clasificamos e pegamos as letras no mural (clasificamos y pegamos las letras en el mural)



ACTIVIDADE 4: Pegamos as fotos da nosa familia e os corazóns que nos enviaron (pegamos las fotos de nuestra familia y los corazones que nos enseñaron)




ACTIVIDADE 5: Contámoslle aos nosos/as compañeiros/as da clase e tamén da aula 3 a quen temos no noso corazón (Le contamos a nuestros/as compañeros/as de clase y también al aula 3 a quien tenemos en nuestro corazón)



ACTIVIDADE 6: Os/As nosos/as compañeiros/as da aula 3 responderon a nosa pregunta (Nuestros compañeros/as del aula 3 respondieron a nuestra pregunta)


Foi unha actividade que lles gustou moito e falta o mellor... todos tiñan aos seus compañeiros/as da clase no seu corazón.
Fue una actividad que les gustó mucho y falta lo mejor... todos tenían a sus compañeros/as de clase en su corazón.

No hay comentarios: