domingo, 9 de diciembre de 2018

XORNADA DE CONVIVENCIA

Dentro dos actos programados con motivo da celebración do 25 aniversario do centro, o pasado luns 3 de decembro coincidindo co día da DISPACIDADE, organizamos unha xornada de convivencia co C.E.I.P “Rosalía de Castro” de Padrón. 
O grupo estaba formado por 36 nenos/as de 6º de Ed. Primaria, que cruzaron as portas do noso colexio, cheos de ledicia e ilusión. 
No salón de actos, Esperanza a orientadora, explicoulles un pouco as características, funcionamento e actividades que realizamos todos os días. 
Despois os nosos invitados, divididos en dous grupos, contáronnos uns contos moi bonitos: “Corre, corre ,cabaciña” e “Chivos, Chivóns”. Foi moi divertido 
A continuación mentres os nosos pequechos ían ao recreo, Jorge o mestre de Ed. Física organizou uns xogos moi divertidos na sala de xogos, para que os/as alumnos/as do outro colexio evidenciaran na súa propia pel o tema da discapacidade. 
E como non hai festa que se prece, para rematar a xornada de convivencia, chegou a merenda e o baile. 

Dentro de los actos programados con motivo de la celebración del 25 aniversario del centro, el pasado lunes 3 de diciembre coincidiendo con el día de la DISPACIDADE, organizamos una jornada de convivencia con el C.E.I. P “Rosalía de Castro” de Padrón. El grupo estaba formado por 36 niños/as de 6º de Ed. Primaria, que cruzaron las puertas de nuestro colegio, llenos de alegría e ilusión. En el salón de actos, Esperanza la orientadora, les explicó un poco las características, funcionamiento y actividades que realizamos todos los días. Después nuestros invitados, divididos en dos grupos, nos contaron unos cuentos muy bonitos: “Corre, corre, cabaciña” y “ Chivos, Chivóns”. Fue muy divertido. A continuación mientras nuestros pequeños iban al recreo, Jorge el maestro de Ed. Física organizó unos juegos muy divertidos en la sala de juegos, para que los/las alumnos/as del otro colegio experimentaran en su propia piel el tema de la discapacidad. Y como no hay fiesta que se precie, para finalizar la jornada de convivencia, llegó la merienda y el baile.






No hay comentarios: