martes, 14 de febrero de 2017

DÍA DA PAZ 2017

Para celebrar o Día da Paz, proxectamos o video "color esperanza", fixemos unha solta de pombas e levamos a cabo unha actividade plástico- sonoro musical.
O video foi feito polos/as alumnos/as das aulas 3 e 5 e quedou moi chulo!.
Temos que darlle as gracias á Asociación de Colombofília de Compostela, que amablemente viñeron ao cole e nos mostraron as pombas, axudándonos a realizar a solta.
Para a realización dos murais empregamos músicas escollidas tanto polo profesorado como polo alumnado (Quérote máis- O sonoro maxín, Apertas que voan- Brinca vai!, Abre los ojos- Chayanne, Eu teño alguén- María Fumaça) e instrumentos de pequena percusión como platillos, reco- reco, claves, axouxeres, caixas chinesas,.. que empregamos como apoio ás cancións.
Foi un día diferente que estivo moi ben e na que participou todo o alumnado.
Para celebrar el Día de la Paz, proyectamos el vídeo "Color Esperanza", hicimos volar las palomas de la Paz y llevamos a cabo una actividad plástico-sonora musical.
El vídeo hecho por los alumnos/as de las aulas 3 y 5 quedó muy chulo!.
Tenemos que darle las gracias a la Asociación de Colombofilia de Compostela, que amablemente vinieron al cole y nos enseñaron las palomas, que nos ayudaron a hacer la suelta de palomas.
Para la realización de los murales usamos música elegida tanto por el profesorado como por el alumnado (Quérote máis - O sonosto maxín- , Apertas que voan - Brinca vai!- , Abre los ojos -Chayanne-, Eu teño alguén - María Fumaça) e instrumentos de pequeña percusión como platillos, reco-reco, claves, sonajeros, cajas chinesas... que usamos como apoyo a las canciones.
Fue un día diferente que estuvo muy bien y en la que participó todo el alumando.

No hay comentarios: