jueves, 8 de mayo de 2014

Contos adaptados da biblioteca


Este curso, dende a biblioteca, propuxémonos a tarefa de adaptar dous contos tradicionais para adecualos ás necesidades e capacidades do noso alumnado. Os contos son PINOCHO e CINCENTA.
O proceso de adaptación consiste no tratamento de imaxes , do texto e no apoio visual dos contidos con pictogramas. As páxinas dos contos están plastificadas para facilitar a manipulación das mesmas e a súa conservación.


En canto o tratamento das imaxes, tratamos de achegar o estímulo visual ós alumnos e alumnas. Para conseguilo, ampliamos ditas imaxes para facilitar a súa percepción.
Estos bonitos dibuxos son proporcionados pola revista  de recursos didácticos "Maestra de infantil" da editorial EDIBA.




O texto narrativo adaptouse mediante a simplificación dos contidos, tentando unha linguaxe sinxela e adaptada á capacidade de entendemento do noso alumnado, así como a utilización de pictogramas de ARASAAC como apoio visual e conceptual da narración.
O resultado é o que vos mostramos nas imaxes. Esperamos que sexan ben acollidos polo alumnado, familias e docentes.




Este curso, desde la biblioteca, nos propusimos la tarea de adaptar dos cuentos tradicionales para adecuarlos a las necesidades y capacidades de nuestro alumnado. Los cuentos son PINOCHO y CINCENTA.
El proceso de adaptación consiste en el tratamiento de imágenes , del texto y en el apoyo visual de los contenidos con pictogramas. Las páginas de los cuentos están plastificadas para facilitar la manipulación de las mismas y  su conservación.
En cuanto al tratamiento de las imágenes, tratamos de acercar el estímulo visual a los alumnos y alumnas. Para conseguirlo, ampliamos dichas imágenes para facilitar  su percepción.
Estos bonitos dibujos son proporcionados por la revista de  recursos didácticos "Maestra de infantil" de la editorial EDIBA.
El texto narrativo se adaptó mediante la simplificación de los contenidos,intentando un lenguaje sencillo y adaptado a la capacidad de entendimiento de nuestro alumnado, así como la utilización de pictogramas de ARASAAC como apoyo visual y conceptual de la narración.
El resultado es lo que os mostramos en las imágenes. Esperamos que sean bien acogidos por el alumnado, familias y docentes.


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