domingo, 6 de octubre de 2013

Visita da Garda Civil

A semana pasada tivemos a sorte de recibir no noso centro a unha representación da Garda Civil. Non viñan sós...trouxeron con eles algúns vehículos dos que utilizan para realizar as súas funcións: coches, motos, furgonetas... A mágoa foi que no último momento tiveran que facer uso da lancha e non a puidemos ver de preto, pero estamos seguros que para a seguinte visita imos a ter sorte. Puidemos subir nos coches e nas motos, poñer as sereas, probar os cascos , os escudos e demáis utensilios.

Pero penso que do que máis disfrutamos foi da presenza de Bruja e Bruno, dous cans pertencentes a Unidade Canina que fixeron as delicias de tódolos presentes coa súa habilidade para rastrear e atopar cousas agochadas. Cando remataron a súa demostración, puidemos tocalos xa que son moi mansiños e moi bos.Gustounos moito a experiencia!

Tamén recibimos unha pequena charla sobre os incendios, na que nos deron consellos para evitalos e na que nos explicaron todas as consecuencias negativas que poden  ter.

A verdade é que foi unha experiencia moi bonita. Dende aquí, queremos agradecerlle a súa amabilidade, paciencia e o grande cariño que nos mostraron, e dicirlle que os esperamos de novo con moitas ganas. 

Ata pronto!




La semana pasada tuvimos la suerte de recibir en nuestro centro a una representación de la Guarda Civil. No venían solos ... trajeron con ellos algunos vehículos de los que utilizan para realizar sus funciones: coches, motos, furgonetas ... La lástima fue que en el último momento tuvieron que hacer uso de la lancha y no la pudimos ver de cerca, pero estamos seguros que para la siguiente visita vamos a tener suerte. Pudimos subir en los coches y en las motos, poner  las sirenas, probar los cascos y los escudos y demás utensilios.

Pero pienso que de lo que más disfrutamos fue de la presencia de Bruja y Bruno, dos perros pertenecientes a Unidad Canina que hizo las delicias de todos los presentes con su habilidad para rastrear y encontrar cosas escondidas. Cuando terminaron su demostración, pudimos tocarlos ya que son muy mansos y muy buenos . Nos gustó mucho la experiencia!

También nos dieron una pequeña charla sobre los incendios, en la que nos dieron consejos para evitarlos y en la que nos explicaron todas las consecuencias negativas que pueden tener.

La verdad es que fue una experiencia muy bonita. Desde aquí, queremos agradecerle su amabilidad, paciencia y el gran cariño que nos mostraron, y decirle que los esperamos de nuevo con muchas ganas.

Hasta pronto!

No hay comentarios: