O pasado martes 18, estivemos no teatro para presenciar un espectáculo baseado en textos de Adolfo Marsillac: "Silencio...vivimos".
O teatro foi participativo porque despois da representación, moitos dos compañeiros-as doutros CEE aprenderon a converterse en personaxes. Representaron unha voda e para meterse aínda máis no papel, vestíronse de cura, madriña, padriño, noivo, noiva...
Entre o público había moita arte, xa que subiu outro compañeiro a contarlle chistes ós noivos e a deleitalos cunha canción. En fin, que nos rimos moito e pasámolo moi ben. Ademáis tivemos a oportunidade de reencontrarnos con excompañeiros, o que nos fixo moita ilusión.
El pasado Martes 18 estuvimos en el teatro para presenciar una obra basada en textos de Adolfo Marsillac: "Silencio...vivimos".
El teatro fue participativo, porque después de la representación, muchos de los compañeros de otros CEE aprendieron a convertirse en personajes. Representaron una boda y para meterse aún más en el papel, se vistieron de cura, madrina, padrino, novio, novia...
Entre el público había mucho arte ya que subió un compañero para contarle un chiste a los novios y deleitarlos con una canción. En fin, que nos reímos mucho y nos lo pasamos muy bien.
Además tuvimos la oportunidad de reencontrarnos con excompañeros, lo que nos hizo mucha ilusión.
No hay comentarios:
Publicar un comentario