O pasado Febreiro, realizamos unha experiencia onde as verbas sobraban e pasaba a cobrar importancia a música en interacción cos rapaces.
Os rapaces do noso centro plasmaron nunha lámina, por medio de pinturas, o que a música lles ía suxerindo.
A música cun carácter improvisado , foi realizada tanto por mestres , coidadoras e fisioterapeutas con diversos instrumentos de percusión (tambor oceánico, spring drum, cuencos tibetanos...) tentando crear un clima relaxado no que os rapaces poideran expresar libre e plásticamente os seus sentimentos.
Unha experiencia moi enriquecedora na que se viu reflexado nun traballo colaborativo cousas moi interesantes, creando un ambiente distendido de colaboración e participación educativa.
Este foi o resultado. Esperamos que sexa o inicio de moitas outras actividades deste tipo.
El pasado Febrero, realizamos una
experiencia onde las palabras sobraban y pasaba a cobrar importancia la
música en interacción con los chicos.
Los chicos de nuestro centro plasmaron en una lámina, por medio de pinturas, lo que la música les iba sugiriendo.
La música con un carácter improvisado , fue realizada tanto por maestros ,
cuidadores y fisioterapeutas con diversos instrumentos de percusión
(tambor oceánico, spring drum, cuencos tibetanos...) intentando crear un
clima relajado en el que los chicos pudieran expresar libre y plásticamente sus sentimentos.
Una experiencia muy enriquecedora en la
que se vio reflejado en un trabajo colaborativo cosas muy interesantes,
creando un ambiente distendido de colaboración y participación
educativa.
Este fue el resultado. Esperamos que sea el inicio de muchas otras actividades de este tipo.
qué cosas tan bonitas conseguís sacar del interior de estos chicos! está genial.
ResponderEliminarsiempre leo el texto en gallego de las entrada. en gallego y en portugués se tiende mucho a las contracciones del tipo preposición+determinante.