Dentro dos proxectos de vida activa e deportiva da Consellería de educación da Xunta de Galicia, o noso centro solicitou o Plan da Milla Diaria, un plan que busca axudar aos centros docentes a elaborar o seu proxecto deportivo de centro/vida activa e saudable abordando a loita contra o sedentarismo, o sobrepeso e a obesidade a través do incremento, dentro e fóra do horario lectivo, da carga real de actividade física que realiza o alumnado.
Dentro de los proyectos de vida activa y deportiva de la Consellería de Educación de la Xunta de Galicia, nuestro centro solicitó el Plan de la Milla Diaria, un plan que busca ayudar a los centros docentes a elaborar su proyecto deportivo de centro/vida activa y saludable abordando la lucha contra el sedentarismo, el sobrepeso y la obesidad a través del incremento, dentro y fuera del horario lectivo, de la carga real de actividad física que realiza el alumnado.
O obxectivo final será loitar contra o sedentarismo, creando hábitos que perduren fóra do centro escolar e ao longo de toda a vida, dende a infancia ata a vellez.
El objetivo final será luchar contra el sedentarismo, creando hábitos que perduren fuera del centro y a lo largo de toda la vida, desde la infancia hasta la vejez.
O plan céntrase en realizar una milla diaria (andando/trotando) dentro do horario lectivo, e os días que non acudan ao centro, estender esa práctica ás casas coas familias. Así increméntase a actividade física diaria dentro do horario lectivo, e buscaremos en colaboración co servizo médico e de enfermería medir o impacto na saúde do alumnado a través do seguimento duns parámetros mínimos saudables (peso, perímetro de cintura-cadeira, talla “IMC”.
El plan se centra en realizar una milla diaria (andando/trotando) dentro del horario lectivo, y los días que no acudan al centro, extender esa práctica a las casas con las familias. Así se incrementará la actividad física diaria dentro del horario lectivo, y buscaremos en colaboración con los servicio médico y de enfermería medir el impacto en la salud del alumnado a través del seguimiento de unos parámetros saludables (peso, perímetro de cintura-cadera, talla “IMC”).
Traballaranse de forma transversal os contidos da actividade física diaria e hábitos saudables (alimentación, hixiene, condutas nocivas – alcohol, tabaco, sedentarismo asociado a pantallas de TV, móbil, tablet,…) Así como o beneficio das novas tecnoloxías na práctica de exercicio físico ( pulseiras Smart watch, GPS, móbil con mapa,…) para poder medir distancias e tempo e acadar a milla.
Se trabajarán de forma transversal los contenidos de la actividad física diaria y hábitos saludables (alimentación, higiene, conductas nocivas – alcohol, tabaco, sedentarismo asociado a pantallas de TV, móvil, Tablet…). Así como el beneficio de las nuevas tecnologías en la práctica de ejercicio físico (pulseras Smart watch, GPS, móvil con mapa…) para poder medir distancias y tiempos y alcanzar la milla.
Dende o CEE A Barcia pretendemos que estes hábitos de vida saudable cheguen a toda a comunidade educativa, así que vos animamos a participar a todas e todos, buscando un ratiño cada día de entorno aos 10 minutos, que se poden ampliar cos conseguintes estiramentos posteriores que sentan moi ben. E que o alumnado participante, se lembre de realizar a milla os días que está na casa, intentando tomar distancias a través dun GPS, móbil, senón contaremos pasos ou tomaremos tempos para que os extrapole ao traballo na casa.
Desde el CEE A Barcia pretendemos que estos hábitos de vida saludable lleguen a toda la comunidad educativa, así que os animamos a participar a todos y todas, buscando un ratito cada día en torno a los 10 minutos, que se pueden ampliar con los consiguientes estiramientos posteriores que sientan muy bien. Y que el alumnado participante se acuerde de realizar la milla diaria los días que está en casa, intentando tomar distancias a través de un GPS, móvil, sino contaremos pasos o tomaremos tiempo para que los extrapole al trabajo en casa.
Trataremos de ver a evolución do noso alumnado desde varias perspectivas, buscando a maior implicación de pequenos e maiores, tanto no compromiso de realízalo a diario, como na procura de mellorar no ritmo de traballo, e ir baixando o tempo en realizar a milla, pero sempre buscando o disfrute realizando a mesma, aquí poñemos música ou cantamos mentres a facemos. Trátase de que sexa una actividade atractiva a todos e todas, non excluinte e que nos aporte beneficios a nosa saúde.
Trataremos de ver la evolución de nuestro alumnado desde varias perspectivas, buscando la mayor implicación de pequeños y mayores, tanto en el compromiso de realizarlo a diario, como en la búsqueda de mejorar en el ritmo de trabajo, e ir bajando el tiempo en realizar la milla, pero siempre buscando el disfrute realizándola, aquí ponemos música o cantamos mientras la hacemos. Se trata de que sea una actividad atractiva a todos y todas, no excluyente y que nos aporte beneficios a nuestra salud.
Con todo isto, recopilaremos datos a principio, mediados e final de curso para ver a evolución.
Mencionar que neste primeiro ano traballaremos coas aulas 3 e 5 , pero está aberto a toda a comunidade, e trataremos de sumar aulas neste curso ou en cursos vindeiros.
Agradecendo de antemán a vosa colaboración e animándovos a participar, recibide un cordial saúdo.
Con todo esto, recopilaremos datos a principio y final de curso para ver su evolución.
Mencionar que en este primer año trabajaremos con las aulas 3 y 5, pero que está abierto a toda la comunidad, y trataremos de sumar aulas en este curso o en cursos venideros.
Agradecemos de antemano vuestra colaboración y animándoos a participar. Recibir un cordial saludo.
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INFORMACIÓN SOBRE O PLAN PROXECTA:
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