martes, 12 de mayo de 2020

AULAS 11-12 (BLOQUE V). 1º NIVEL: TRABALLANDO NA CASA

Durante a vindeira semana imos traballar o conto “Unha vella tiña un can” con esta proposta de actividades: 
Durante la próxima semana vamos a trabajar el cuento “Una vieja tenía un perro” con esta propuesta de actividades: 
  • Lectura ou visionado do conto, enfatizando a identificación de cada animal e os aspectos emocionais traballados coa lectura (contento, enfadado, sorpresa). No seguinte enlace podedes ver un enlace a unha canción na que se conta a historia, logo podedes contalo vós coas vosas palabras (Lectura o visionado del cuento, enfatizando la identificación de cada animal y los aspectos emocionales trabajados con la lectura (contento, enfadado, sorpresa). En el siguiente enlace podéis ver un enlace a una canción en la que se cuenta la historia, luego podéis contarlo vosotros con vuestras palabras)

Outra versión semellante do conto é esta realizada en castelán e chamada “Doña Carmen” (Otra versión similar del cuento es esta realizada en castellano y llamada “Doña Carmen”):

  • Identificación de cada animal mediante o seu son. Por exemplo: o gato fai “miau”. Podemos asignar un animal ao neno/a, para que cando apareza no conto teña que facer algunha sinal (ruído, movemento cunha parte do corpo, emprego da mirada…). (Identificación de cada animal mediante su sonido. Por ejemplo: el gato hace “miau”. Podemos asignar un animal al niño/a, para que cuando aparezca en el cuento tenga que hacer alguna señal (ruído, movimiento con una parte del cuerpo, empleo de la mirada…). 
  • Canción do conto: propoñemos tres (Canción del cuento: proponemos tres):
    • A de Mamá Cabra e a que aparece recollida no CD “Pan de Millo” do grupo Migallas Teatro, así como esta realizada con pictogramas (La de Mamá Cabra, la que aparece recogida en el CD “Pan de Millo” del grupo Migallas Teatro, así como ésta realizada con pictogramas)

  • Preguntas sobre o mesmo para contestar si/non (mediante son ou movemento do corpo): Por exemplo: “O gato fai gua?”, “A vella está enfadada cando chega o can?”... (Preguntas sobre el cuento para contestar si/no (mediante sonido o movimiento del cuerpo). Por ejemplo: “El gato hace guau?, “la viejecita está enfadada cuando llega el perro?”. )
  • Visionado stop-motion do CEE A BARCIA (Visionado stop-motion del CEE A BARCIA):

DESCARGA DE ACTIVIDADES

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Déixanos un soño