PERSOAL
- Dúas físioterapéutas.
ESPAZO
- Sala de fisioterapia: equipada con material específico.
- Piscina do centro: realizamos a actividade de hidroterapia diariamente.
- Aqueles espazos do colexio que resultan funcionáis para traballar aspectos como a a utonomía nos desprazamentos como rampas e escaleiras.
ALUMNADO
- Alumnos con grave afectación respiratoria.
- Alumnos con trastornos da mobilidade e do desenvolvemento.
- Alumnos con alteracións puntuais susceptibles de recibir tratamento de fisioterapia.
- Alumnos con alteracións ortopédicas de distinta gravidade: escolioses, cifoses, pés equinos, varos...
FUNCIÓNS
As funcións que realizamos son as propias da nosa categoría profesional, entre outras:
- Avaliación do estado motor dos alumnos.
- Aplicación de procedementos e técnicas específicas de fisioterapia.
Todo isto co obxectivo de conseguir o maior desenvolvemento das posibilidades motrices e previr a aparición de deformidades ortopédicas e complicacións motoras. O obxectivo final é mellorar a calidade de vida do noso alumnado.
TIPOS DE INTERVENCIÓN
Intervención directa:
- Sesións individualizadas de trinta minutos de duración
- Avaliación do estado motor dos alumnos: a principio de curso e de forma continuada.
- Elaboración e revisión das historias de fisioterapia.
- Avaliación da hixiene postural.
- Elaboración de recomendacións posturais.
- Supervisión de dispositivos ortopédicos como corsés o férulas.
- Supervisión de axudas técnicas para o desprazamento como cadeiras de rodas ou andadores.
- "Grupo de espalda": actividade que se realiza tres veces á semana co obxectivo de previr e tratar alteracións raquídeas.
Intervención indirecta:
- Coordinación coa médico do centro.
- Realización de informes.
- Recomendacións realizadas ós pais .
- Colaboración cos servicios externos como o Servizo de Atención Temperá e ortopedia.
E aquí vos deixamos unha mostra do noso traballo. Esperamos que vos guste:
Mar Portela e Nuria López
me ha gustado mucho el video. los movimientos que hacemos sin darnos cuenta, como por ejemplo caminar, en realidad son algo muy complejo. implican muchos movimientos de diferentes músculos, y muchas conexiones con el cerebro. seguro que estos chicos mejoran mucho con los programas de fisioterapia que tenéis para ellos.
ResponderEliminarChema, tenemos unas fisios estupendas que trabajan de maravilla como puedes ver. Nuestros chicos son muy afortunados. ¡Gracias por tus comentarios y por seguirnos siempre. Bicos!
ResponderEliminarDesde Madrid "Vicente Ferrer" queremos felicitaros por el blog y por las fisios tan estupendas que tenéis. Los chavales salen con una cara de alegría increible, ya que día a día se superan.
ResponderEliminarENHORABUENA Y MUCHO ANIMO
Arancha