En xeral, os nenos con discapacidades comezan a puberdade a mesma idade que tódolos nenos, e experimentan os mesmos cambios físicos e hormonais que calquera outro rapaz. Pero necesitan máis axuda para comprender eses cambios e adaptarse a eles.
É responsabilidade das familias e dos seus educadores axudarlles a expresar e comprender estes cambios dunha maneira adecuada e positiva.
Este mes, dentro do Programa de Habilidade Sociais e da Vida Diaria, empezamos a traballar o tema da Sexualidade,para tratar de axudar aos nosos alumnos/as neste novo período das súas vidas.
Partindo dos coñecementos previos e do grao de comprensión do noso alumnado, organízanse dous grupos de nivel distinto, para adaptar os temas o seu nivel de comprensión.
Nesta primeira semana contamos coa axuda de Alicia, a alumna de prácticas do Departamento, ela foi a encargada de impartir a primeira charla deste obradoiro. E a verdade é que o fixo moi ben.
Os nosos parabéns !
Departamento de Orientación do CEE A Barcia
En general, los niños con discapacidades comienzan la pubertad a la misma edad que todos los niños, y experimentan los mismos cambios físicos y hormonales que cualquier otro adolescente. Es responsabilidad de las familias y de los educadores ayudarles a expresar y comprender estos cambios de una manera adecuada y positiva. Este mes, dentro del Programa de Habilidades Sociales y de la Vida Diaria, empezamos a trabajar el tema de la Sexualidad, para tratar de ayudar a nuestros alumnos/as en este nuevo periodo de sus vidas. Partiendo de sus conocimientos previos y del grado de comprensión de nuestro alumnado, se organizaron dos grupos de nivel distinto, para adaptar los temas a su nivel de comprensión. En esta primera semana contamos con la ayuda de Alicia, la alumna de prácticas del Departamento, ella fue la encargada de impartir la primera charla de este taller. Y la verdad es que lo hizo muy bien. ¡Nuestra enhorabuena!
G
M
T
Text-to-speech function is limited to 100 characters
Xa tendes á vosa disposición na web de Benestar da Xunta de Galicia a información e os documentos para solicitar algún dos CAMPAMENTOS DE VERÁN para persoas con discapacidade.
Poden asistir todas aquelas persoas que teñan entre 11 e 40 anos de idade, que teñan unha discapacidade igual ou superior ao 33% e que estean empadroados nalgún concello de Galicia.
É necesario que as persoas que o soliciten non teñan problemas de comportamento ou de conduta e teñan unha mobilidade axeitada para poder desprazarse polo lugar solicitado, así como unha capacidade mínima de comunicación para poder participar nas actividades que se van facer.
Ya tenéis a vuestra disposición en la web de Benestar de la Xunta de Galicia la información y los documentos para solicitar alguno de los CAMPAMENTOS DE VERANO para personas con discapacidad.
Pueden asistir todas aquellas personas que tengan entre 11 y 40 años de edad, que tengan una discapacidad igual o superior al 33% y que estén empadronados en algún ayuntamiento de Galicia.
Es necesario que las personas que lo soliciten no tengan problemas de comportamiento o de conducta y tengan una movilidad adecuada para poder desplazarse por el lugar solicitado, así como una capacidad mínima de comunicación para poder participar en las actividades que se van a realizar.
O pasado xoves, alumnado do 3º nivel, realizou unha
visita ao Gadis dentro da campaña “Alimentes Visitas Escolares”. Cando chegamos
estábanos esperando Inés, a nosa guía da visita.Antes de entrar no supermercado, Inés falounos
da pirámide da alimentación, fundamental para levar unha vida saudable!. A
continuación pasamos a ver as diferentes seccións do supermercado e falamos de
cada unha delas (os tipos de froitas, se é máis sa a froita que está en bolsas
ou a que está solta, os tipos de peixes e carnes, os embutidos, a pasta, os lácteos....
e da reciclaxe). Cando rematamos a
visita volvemos falar da pirámide e déronnos un agasallo. Queremos darlle as
grazas a Inés polas súas explicacións e polo amable que foi, así da gusto ir
aos sitios!.
Como non!, tiñamos que aproveitar a ocasión e fomos
tomar un refresco / colacao a unha cafetería.
El pasado jueves, alumnado del 3º
nivel, realizó una visita al Gadis dentro de la campaña “Alimentes
Visitas Escolares”. Cuando llegamos nos estaba esperando Inés, nuestra guía de
la visita. Antes de entrar en el supermercado, Inés nos habló de la pirámide de
la alimentación, fundamental para llevar una vida saludable!. A continuación
pasamos a ver las diferentes secciones del supermercado y hablamos de cada una
de ellas (los tipos de frutas, si es más sana la fruta que está en bolsas o la
que está suelta, los tipos de pescado y de carne, los embutidos, la pasta, los
lácteos… y del reciclaje.Cuando
acabamos la visita volvimos a hablar de la pirámide u nos dieron un regalo. Queremos
darle las gracias a Inés por sus explicaciones y por lo amable que fue, así da
gusto ir a los sitios!.
Como no!, teníamos que aprovechar la ocasión y fuimos a
tomar un refresco / colacao a una cafetería.
Os da aula 3 seguimos cociñando, esta vez unhas madalenas e unhas palmeritas de hoxaldre, esta actividade é unha das que máis gustan, non só por elaborar as receitas e comernos o resultado, senón porque é unha actividade grupal na que todos poñen o seu graniño de area. En cada receita ademais de pasalo ben, tamén traballamos outros aspectos cognitivos como a lecto-escritura, a lóxica-matemática, a contorna, o coñecementos do medio
Los del aula 3 seguimos cocinando, esta vez unas magdalenas y unas palmeritas de hojaldre, esta actividad es una de las que más gustan, no solo por elaborar las recetas y comernos el resultado, sino porque es una actividad grupal en la que todos ponen su granito de arena. En cada receta además de pasárnoslo bien, también trabajamos otros aspectos cognitivos como la lecto-escritura, la lógica-matemática, el entorno, el conocimientos del medio ......
O día 2 de abril é o "Día Mundial de Concienciación sobre o Autismo". Como este ano caeu en sábado, o venres 1 quixemos apoiar a campaña realizada para este ano que consistía en pasar o testigo.
O testigo foi feito polo noso alumnado e nel podíase ler o lema "INCLUSIÓN, TOLERANCIA E RESPECTO". El día 2 de abril es el "Día Mundial de Concienciación sobre el Autismo". Como este año cayó en sábado, el viernes1 quisimos apoyar la campaña realizada para este año que consistía en pasar el testigo. El testigo fue hecho por nuestro alumnado y en él se podía leer el lema "Inclusión, tolerancia y respeto".